Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Гуманна педагогіка та її роль у вихованні духовно довершеної, творчої особистості
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Черемський, Максим Петрович
    Виховання духовно довершеної, творчої особистості потребує перебудови нашої освіти на засадах поваги до людини, її особливостей та можливостей. Учень і студент мають нарешті отримати право на власну думку, почуття та фантазію. Відповідно навчання повинне відбуватися з позиції учня й студента. Завдання ж педагога полягає в тому, щоб створювати на заняттях радісну атмосферу творчого пошуку.
  • Ескіз
    Документ
    Самостійна робота студентів як спосіб адаптації майбутнього конкурентоспроможного фахівця в професійній діяльності на сучасному ринку праці
    (Національний технічний інститут "Харківський політехнічний інститут", 2018) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Чабанова, Л. В.
  • Ескіз
    Документ
    Організація позаудиторної виховної діяльності та дозвілля студентів ВНЗ І – ІІ рівнів акредитації
    (НТУ "ХПІ", 2011) Левченко, Т. О.
    Проаналізовано розробку і теоретичне обґрунтування системи позааудиторної виховної діяльності та дозвілля зі студентами вищого навчального закладу на основі експериментальної перевірки педагогічної ефективності її впровадження
  • Ескіз
    Документ
    Самовдосконалення та самоосвіта як показники рівня професіоналізму
    (НТУ "ХПІ", 2010) Романовський, Олександр Георгійович
    Автор розглядає сутність поняття «самовдосконалення» та «самоосвіти» як показники, що суттєво впливають на підвищення рівня професіоналізму. У статті з‘ясовано основні складові самоосвіти та її функції. Розкрито зміст поняття «самостійної роботи» та її роль у процесі засвоєння знань людьми, що отримують вищу освіту, а також здійснено аналіз змісту дефініції «студент» як суб‘єкта освітнього процесу
  • Ескіз
    Документ
    Використання ресурсів Iнтернет у підготовці майбутнього вчителя
    (НТУ "ХПІ", 2011) Кадемія, Майя Юхимівна
    У статті розглянуто можливості Інтернет та його використання у підготовці майбутнього вчителя на основі використання інтерактивного середовища та засобів навчання у співпраці з викладачами та колегами, одержання та збагачення власних знань, розвитку культури, самостійності та можливості працювати у співпраці