Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Інтерактивні методи у викладанні лідерських дисциплін
    (Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького, 2021) Резнік, Світлана Миколаївна
    Досліджено особливості застосування сінгапурського, проєктного, дослідницького, ігрового методів та коучінг-методу у викладанні лідерських дисциплін. Проаналізовано різницю проєктного та дослідницького методів, рольової та ділової гри. Обґрунтовано, що застосування інтерактивних методів навчання сприяють удосконаленню викладання лідерських дисциплін у вищій школі.
  • Ескіз
    Документ
    Формування лідерських якостей студентів-психологів за допомогою використання методів активного навчання
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Грень, Лариса Миколаївна; Степа, В. В.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток управлінського потенціалу майбутніх менеджерів у вищій школі засобами тренінгових технологій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Воробйова, Євгенія Вячеславівна; Чеботарьов, Микола Корнійович
    Висвітлено особливості організації професійної підготовки менеджерів у вищій школі, у якій використовують інтерактивні методи та форми навчання, що виступають запорукою розвитку управлінського потенціалу, соціально-психологічної та управлінської компетентності майбутніх менеджерів. Також визначено, що широке використання інтерактивних методів навчання в процесі професійної підготовки сприяє активній розумовій та практичній діяльності, розвиває пізнавальні інтереси та здібності, творче мислення, уміння й навички самостійної та розумової праці, що сприяє подальшій активності у постійному оволодінні знаннями та використанням їх на практиці у професійній діяльності. Стаття містить пропозиції щодо використання авторських тренінгів у навчально-виховному процесі з метою розвитку управлінського потенціалу майбутніх менеджерів.
  • Ескіз
    Документ
    Трансформаційна гра як метод впливу на ціннісну сферу особливості
    (НТУ "ХПІ", 2017) Гашенко, О. О.; Попова, Галина Вікторівна
    Стаття присвячена: функціям інтерактивних форм навчання у Вузі. Розглядаються можливості трансформаційної гри, що сприяють розвитку особистості студента та усвідомленню ним професійного майбутнього, його кар’єрному самовизначенню.
  • Ескіз
    Документ
    До питання екологізації вищої освіти при підготовці фахівців у галузі хімічної технології
    (НТУ "ХПІ", 2016) Черкашина, Ганна Миколаївна; Рассоха, Олексій Миколайович; Черкашина, М. К.
    У статті розглянуті деякі питання з проблеми екологізації освіти в технічному вузі. Визначено напрямки екологізації вищої освіти і виховання майбутнього фахівця в хімічній галузі. Наголошено на необхідності використання поряд з традиційними методами екологічної освіти і більш ефективних інтерактивних методів і ролі виховної роботи в процесі екологічної освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування трансформаційних ігор для кар’єрного самовизначення у студентів ВУЗів
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2016) Попова, Галина Вікторівна; Штученко, Ірина Євгенівна
    Обговорюються функції інтерактивних форм навчання у Вузі. Розглядаються можливості трансформаційних ігор, що сприяють розвитку особистості студента та усвідомленню ним професійного майбутнього, його кар’єрному самовизначенню.