Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 19
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми захисту прав людини в умовах забезпечення інформаційної безпеки
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Перевалова, Людмила Вікторівна; Окладна, Марина Георгіївна
    Стаття присвячена однієї з важливіших проблем, що існують на сучасному етапі розвитку суспільства – проблемі забезпечення інформаційної безпеки. На підставі аналізу сучасного стану інформаційного суспільства автори доходять висновку, що конституційне право людини і громадянина на інформацію потребує надійного захисту з боку держави. Серед гарантій прав людини особливе місце займають гарантії прав людини і громадянина в інформаційній сфері, тому що власне вони забезпечують рівні можливості для здійснення, забезпечення охорони і захисту права на інформацію. Розкриті інформаційні загрози національної безпеки України, загрози конституційним правам і свободам людини і громадянина у сфері духовного життя й інформаційної діяльності, індивідуальній, груповій і суспільній свідомості, духовному відродженню України.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми науково-педагогічної комунікації в аспекті підготовки кадрів вищої кваліфікації
    (НТУ "ХПІ", 2016) Резван, Оксана Олексіївна
    В статті представлено особливостей організації науково-педагогічної комунікації в межах освітніх програм з підготовки кадрів вищої кваліфікації; визначено суть комунікативного процесу; актуалізовано завдання навчального курсу "Науково-педагогічна комунікація"; схарактеризовані конкретні проблеми, пов’язані із комунікативними процесами в науковій діяльності: організацією друку статті у міжнародному журналі, організацією та підтриманням наукових зв’язків, реалізацією наукової переписки.
  • Ескіз
    Документ
    Розуміння керівником особистості співрозмовника
    (НТУ "ХПІ", 2010) Романовський, Олександр Георгійович; Пономарьов, Олександр Семенович; Резнік, Світлана Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Соціально-педагогічна підготовка майбутнього керівника на підставі діяльнісного підходу
    (Кримський гуманітарний університет, 2000) Романовський, Олександр Георгійович; Юхно, О. О.
    На основі аналізу структури управлінської діяльності виділена її соціальна складова і показано зростання її ролі в сучасних умовах. Дано рекомендації щодо підвищення ефективності управління з урахуванням соціально-педагогічних аспектів.
  • Ескіз
    Документ
    Духовні вектори спілкування
    (2015) Кремень, Василь Григорович; Завєтний, Сергій Олександрович; Пономарьов, Олександр Семенович
  • Ескіз
    Документ
    Психологічні чинники, що впливають на операторів під час несення бойового чергування
    (Вид-во "А.С.К.", 2010) Панфілов, Юрій Іванович
    У статті виділені і згруповані зовнішні і внутрішні стрес-чинники, які постоянко або переодически впливають на ефективність спільної діяльності. Ці чинники носять об'єктивний характер і викликають в операторів психічні стани напруженості, тривожності, стомлення, які ускладнюють їх функціональну деяльность, знижують ефективність спільної діяльності, особливо там, де низький рівень психологічної сумісності.
  • Ескіз
    Документ
    Комунікація лідера як засіб ефективних міжособистістих взаємин
    (Медоборт-2006, 2016) Гура, Тетяна Віталіївна
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення комунікативної культури студентів медичного вузу
    (НТУ "ХПІ", 2015) Поцулко, О. А.
    У статті розглядається сутність феномену комунікативної культури як одного з основних компонентів загальної культури особистості, проаналізовані основні критерії комунікативної культури (комунікативна компетентність та комунікативна спрямованість), а також складові елементи цих критеріїв. Надані дані експериментально-дослідної роботи зі студентами-медиками, які підтверджують гіпотезу про те, що в медичному вузі при дотриманні ряду загальних і приватних умов можна ефективно впливати на удосконалення комунікативної культури майбутнього медичного працівника.
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна роль освіти і знання у глобалізованому світі (до питання про корпаративну освіту)
    (НТУ "ХПІ", 2015) Давидов, П. Г.; Саранов, В. В.
    У статті розглядається роль освіти в сучасному глобалізованому світі. Аналізується роль державної і корпоративної освіти у економічному зростанні України. Досліджується вплив знань і освіти та шляхи формування «людського капіталу» і суспільства знань у нашій державі.
  • Ескіз
    Документ
    Психолого-педагогічні умови розуміння студентами навчального матеріалу
    (НТУ "ХПІ", 2010) Резнік, Світлана Миколаївна
    В статье определены и обоснованы психолого-педагогические условия обеспечения глубокого понимания студентами учебного материала. Такими условиями являются активность студентов, определение понимания учебного материала студентами как отдельной цели учебного процесса, диалогичность преподавания, поощрение индивидуальных интерпретаций студентов, комментирования учебного материала.