Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Leadership and education, science and business management efficiency
    (Editura AGIR, Bucharest, 2020) Radu, S. M.; Romanovskyi, O. G.; Iliaș, N.; Ponomaryov, O.; Frățilă, C. O.; Hura, Т.; Iliaș, I. T.; Reznik, S. M.
    In this work, was analysed the features of leadership in such three important areas of public life as science, education and business in the context of ensuring effective management. Science today is the main source of knowledge and a powerful factor in innovative development, education acts as the sphere of production of staffing in science, business, and all other spheres of public life, and business in the conditions of a market economy actually performs the function of providing life support to society. In this work, scientific-theoretical and psychological-pedagogical aspects of the very leadership phenomenon and its role in ensuring the effectiveness of managing the joint activities of people is intertwined. Particular attention is paid to the characteristic features of governance in a post-industrial society, which is largely based on the principles of innovative development. Therefore, a modern leader must be an innovatively thinking person, improve his managerial skills and methods of influencing staff.
  • Ескіз
    Документ
    Складові соціальної відповідальності бізнесу
    (НТУ "ХПІ", 2018) Яцина, Вікторія Валентинівна
    Стаття присвячена дослідженню сучасних концепцій соціальної відповідальності бізнесу. Проаналізовано результати реалізації програм соціальної відповідальності та обґрунтовано необхідність запровадження таких програм у діяльність підприємств. Визначено складові соціальної відповідальності бізнесу, та основні стимули, що сприятимуть соціальній спрямованості підприємницької діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Деякі проблеми розвитку вищої освіти України
    (НТУ "ХПІ", 2014) Панфілов, Юрій Іванович
    Успішність і добробут будь-якої країни багато в чому залежать від якості освіти. Освіта і наука є головним національним капіталом, який має посісти провідне місце у структурі політики держави. Велике значення для подальшого розвитку національної освіти має ухвалення Закону України "Про вищу освіту". У той же час, як показує аналіз, ефективний розвиток освіти в Україні потребує здійснення ще низки кроків, які б закріпили шляхи виконання прийнятих рішень. Це передусім юридична фіксація задекларованих в ухваленому Законі прав вищих навчальних закладів і механізмів їх реалізації. У статті викладено пропозиції, за допомогою яких університети могли б вирішувати свої проблеми, передусім впливати на підвищення якості освіти і стимулювати мотивацію студентів до навчання. Розглядаються також шляхи створення системи альтернативних каналів фінансування технічних університетів, питання співпраці освіти і бізнесу.