Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Competence-based approach in education: essence and methods of implementation in the educational process
    (Impressum, 2020) Romanovskyi, O. G.; Mykhaylychenko, V.; Kobets, V.
    The article reveals the content of the competence-based approach, analyzes the concepts of "competence" and "competency". It is shown that its implementation in the education system is constrained by the ineffective organization of students' self-study and insufficient theoretical development of new constructs. The content of the readiness of future specialists for professional activity, and the role of the competence-based approach in its improvement are revealed. The necessity of developing a common understanding of the content of qualifications in terms of competencies, the creation of models of different levels of competences, the introduction of innovative psychological and pedagogical technologies into the educational process, as well as teaching aids for their use, is shown. Recommendations aimed at improving the effectiveness of the self-study of future specialists in the learning process are proposed: increasing volume of the self-study, methods, and techniques of activating of its organizing, as well as activating of internal resources of the individual.
  • Ескіз
    Документ
    Вибір професії як підґрунтя для формування структури діяльності сучасного фахівця економічного профілю
    (НТУ "ХПІ", 2014) Майковська, В. І.; Чирков, Д.
    Стаття присвячена проблемі свідомого ставлення до вибору професії. Наголошується, що проблеми якості професійної підготовки завжди були в центрі уваги науковців. Досліджено вимоги до рівня компетентності сучасного фахівця економічного профілю. Обґрунтовано тлумачення поняття «компетентність». Розкрито сутність ставлення як внутрішньої позиції та виду інтересу. Розглянуто рівні ставлення до вибору професії: високий, середній, найнижчий. З’ясовано фактори, що впливають на вибір професії. Проведено аналіз структури діяльності сучасного фахівця економічного профілю. Обумовлено перелік професійних компетентностей за видами діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Project-based approaches and research as pedagogical technologies in higher education
    (НТУ "ХПИ", 2013) Momcheva-Gardeva, G. D.
    The article explains some practices of Project-Based Approaches and Research used in Computer Science Department in Varna Free University "Chernorizets Hrabar". The main emphasis is to build up an environment where, once developed, good practices can survive and develop and give students the possibility to choose in what community, project, and research to be involved.