Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Внутренний мир студентов и механизмы его развития во время обучения в ВУЗе
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2016) Михайличенко, Валентина Евдокимовна; Грень, Лариса Николаевна
    В статье раскрыто содержание внутреннего мира человека и роль системы образования в его формировании во время обучения. Именно в ВУЗах происходит становление и развитие профессионального самосознания студентов, от которого в значительной мере зависит успех их деятельности. В связи с этим актуальным является изучение потребностно-мотивационной сферы личности студента, формирование их направленности на успешную профессиональную деятельность. Показана роль целеобразования студентов и мотивации достижения, интегрирующих в единое целое структуру регулятивных процессов. Отмечена роль убеждений, которые во многом определяют то значение, которое мы придаем событиям, лежат в основе мотивации и поддерживают либо подавляют те или иные способности и формы поведения. Раскрыто содержание ценностно-смыслового подхода и в отношении личности преподавателя, что способствует раскрытию и реализации их потенциала, приобретению новых смыслов педагогической деятельности. Предложенные технологии благоприятно влияют на ценностно-смысловую составляющую внутреннего мира не только студентов, но и личности педагога, что обеспечивает формирование у них потребностей и интересов, мотивов и целей, которые активизируют их деятельность.
  • Ескіз
    Документ
    Роль мотивації навчально-пізнавальної діяльності у формуванні професійної спрямованості студентів
    (Класичний приватний університет, 2011) Михайличенко, Валентина Євдокимівна; Полянська, Вікторія Вікторівна
    У статті вивчено роль мотивації навчально-пізнавальної діяльності у формуванні професійної спрямованості студентів. Показано недостатню сформованість їх професійної мотивації. Запропоновано рекомендації щодо формування професійної спрямованості й підвищення задоволеності студентів своєю професією.
  • Ескіз
    Документ
    Формування мотиваційної компетентності студентів
    (НТУ "ХПІ", 2015) Кадемія, М. Ю.; Дідух, Л. І.
    У статті розглядається особливість формування мотиваційної компетентності студентів ВНЗ у процесі використання методу проектів, ІКТ та їхньої інтеграції у здійсненні Веб-квестів під час вивчення професійно спрямованих дисциплін, а також підвищення конкурентоздатності майбутніх фахівців на ринку праці, можливостей роботи їх у ІОС, що сприятиме мотивації їхньої діяльності протягом усього життя.
  • Ескіз
    Документ
    Потреби як важіль посилення мотивації в професійній підготовці
    (НТУ "ХПІ", 2015) Майковська, В. І.
    У статті розкрито погляд на потреби в послугах вищої освіти як основу мотивації якісної професійної підготовки. Встановлено, що мотивація навчання є процесом спонукання до діяльності з метою досягнення його цілей. Доведено, що розуміння суті мотивації базується на аналізі потребнісно-мотиваційної сфери споживача освітніх послуг. Розглянуто теорії мотивації на основі потреб, застосування яких дозволяє викладачу залучати студента до досягнення цілей професійного навчання.