Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Особистість сучасного менеджера як провідний фактор його професійної діяльності
    (ТОВ "Планер", 2011) Шаполова, Вікторія Валеріївна
    У статті визначено поняття "особистість", "менеджер", "діяльність", а також "професійна діяльність". Розкрито та проаналізовано основні риси особистості сучасного менеджера та їх зв'язок з професійною діяльністю менеджера.
  • Ескіз
    Документ
    Інтегрований зміст формування корпоративної культури майбутніх менеджерів як чинник підвищення якості професійної підготовки у ВТНЗ
    (Класичний приватний університет, 2016) Шаполова, Вікторія Валеріївна
    У статті на основі вивчення наукової літератури та сучасного стану професійної підготовки майбутніх менеджерів проаналізовано взаємозалежність вимог суспільства, які висувають до майбутніх фахівців, і зміст їхньої освіти; виявлено значущу роль інтегрованого змісту формування корпоративної культури майбутніх менеджерів у підвищенні якості їхньої професійної підготовки.
  • Ескіз
    Документ
    Використання педагогічних технологій у формуванні корпоративної культури майбутніх менеджерів у вищій технічній школі
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2014) Шаполова, Вікторія Валеріївна
    Мета статті – розглянути основні педагогічні технології, застосування яких допоможе майбутнім менеджерам оволодіти цілісними та стійкими якостями, необхідними для успішного розвитку їх корпоративної культури; з’ясувати зміст чотириступеневої емпіричної моделі навчання Д. Колба, сутність активних соціально-психологічних методів, кейс-методу, соціально-психологічних тренінгів і методів впливу. Сучасний стан освіти вимагає від фахівця високого рівня корпоративної культури, що забезпечується за допомогою впровадження її компонентів у навчально-виховний процес вищої освіти. Процес формування корпоративної культури майбутніх менеджерів у ВТНЗ містить у собі, на наш погляд, цілеспрямовану й організовану діяльність майбутніх фахівців у процесі оволодіння цілісними та стійкими рисами, а також якостями, які необхідні для успішного розвитку їх корпоративної культури на вищий, більш удосконалений і розвинений рівень за допомогою необхідних дій, засобів та умов.