Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Психолого-педагогічні умови формування професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей
    (Видавництво "ТК Меганом", 2015) Мовчан, Яна Олександрівна
    Підкреслено важливість формування професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей. Зроблено акцент на підготовці майбутніх інженерів та професійно-особистісних вимог до них. Запропоновано поняття професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей та її структурні компоненти з показниками. Розглянуто категорію психолого-педагогічні умови та їх вплив на формування професійної соціалізації майбутніх інженерів. Запропоновано дефініцію "психолого-педагогічні умови". Визначено психолого-педагогічні умови формування професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей. Розглянуто можливі способи реалізації визначених психолого-педагогічних умов. Запропоновано шляхи щодо розробки програми реалізації визначених психолого-педагогічних умов формування професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей.
  • Ескіз
    Документ
    Структура професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей
    (Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, 2015) Мовчан, Яна Олександрівна
    У статті подано обґрунтування структури професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей. Запропоновано досліджувати процес професійної соціалізації у контексті запропонованих компонентів та їх показників.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні основи професійної соціалізації особистості студента у вищих навчальних закладах України
    (Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, 2013) Мовчан, Яна Олександрівна
    У статті приведені визначення професійної соціалізації та наукові погляди на вивчення цієї проблеми. Встановлено, що теоретичну основу аналізу професійної соціалізації складають підходи науковців до розгляду цього питання у декількох аспектах. Запропоновано новий підхід щодо вивчення професійної соціалізації студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Психологічні особливості мотиваційно-ціннісної сфери майбутніх інженерів як фактор розвитку їх лідерського потенціалу
    (Видавничий дім "Гельветика", 2017) Мовчан, Яна Олександрівна
    У статті розглядаються психологічні особливості мотиваційно-ціннісної сфери майбутніх інженерів як фактор розвитку їх лідерського потенціалу. Визначено факторну структуру мотиваційно-ціннісної сфери майбутніх фахівців. За допомогою кластерного аналізу отримано типологічні характеристики мотиваційно-ціннісної сфери, сформовані у профілі. Виявлено особливості мотиваційних профілів майбутніх інженерів-лідерів.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження мотиваційно-ціннісного компоненту професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2016) Мовчан, Яна Олександрівна
    Досліджується мотиваційно-ціннісний компонент професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей. Виділено показники мотиваційно-ціннісного компоненту. Проаналізовано результати дослідження за різними рівнями прагнення майбутніх інженерів працювати за спеціальністю.
  • Ескіз
    Документ
    Структура професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей
    (Видавництво "Діса плюс", 2015) Мовчан, Яна Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Актуальні проблеми психологічного забезпечення професійної діяльності фахівців з інформаційних технологій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2012) Мовчан, Яна Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Критерії та показники готовності до соціальної взаємодії у майбутній професійній діяльності студентів технічного профілю
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Фалько, Карина Отеллівна; Мовчан, Яна Олександрівна
    Стаття присвячена проблемі формування готовності до соціальної взаємодії у майбутній професійній діяльності студентів технічного профілю. Проаналізовано вплив партнерської взаємодії в процесі спільної діяльності як фактор соціальної дієздатність майбутніх фахівців інженерно-технічного профілю. Сформульовано поняття «готовність» та розглянуто проблеми готовності під час професійної взаємодії. Визначено критерії та уточнено показники сформованості готовності до соціальної взаємодії майбутніх фахівців.