Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Конспект лекцій, методичні вказівки та контрольні завдання з дисципліни "Педагогічна психологія"
    (2022) Богдан, Жанна Борисівна; Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна
    Курс «Педагогічна психологія» розраховано на 3 кредити / 90 годин, з яких 48 аудиторних годин (32 години – лекційний курс, 16 годин – практичні заняття) та 42 годин відводиться на самостійну роботу. В процесі вивчення дисципліни «Педагогічна психологія» передбачено два модульних контролю та наприкінці диференційований залік.
  • Ескіз
    Документ
    Причини та особливості поведінки у конфлікті
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Самохвалова, Ю. А; Підбуцька, Ніна Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Конфліктологічна компетентність фахівця в умовах аномії суспільства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Бабаєв, Володимир Михайлович; Резван, Оксана Олексіївна
    Досліджено зміст конфліктологічної компетентності майбутнього фахівця як якості, важливої для професійної комунікації, що виявляється в умінні запобігати та конструктивно вирішувати конфлікти у професійному середовищі. Зосереджено увагу на аномії як стані сучасного суспільства, що характеризується постійними зрушеннями у ціннісні системі й неприйняття молоддю та старшими поколіннями цінностей один одного. Схарактеризовано суть конфліктологічної компетентності фахівця в умовах аномії суспільства, її актуальність не лише у вирішенні особистісних конфліктів, але й у стабілізації групових відносин у різновікових професійних колективах.
  • Ескіз
    Документ
    Конфліктне спілкування в інженерній діяльності
    (НТУ "ХПІ", 2013) Романовський, Олександр Георгійович; Пономарьов, Олександр Семенович; Підбуцька, Ніна Вікторівна
    Розкрито сутність і природу конфліктів у спільній діяльності та міжособистісному спілкуванні. Показане глибинне коріння та особливості протікання конфліктів в процесі інженерної діяльності. Розглянуто основи психології впливу на людей, в тому числі переконання, а також можливості їх використання для запобігання конфліктних ситуацій і подолання конфліктів. Проаналізовано особливості маніпулятивного впливу на людей. Розглянуто основні бар'єри спілкування і шляхи їх подолання. Призначене для студентів технічних спеціальностей.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості психолого-педагогічної підготовки майбутніх інженерів
    (НТУ "ХПІ", 2011) Бутенко (Солодовник), Тетяна Олександрівна; Богдан, Жанна Борисівна
    У цій статті розглядаються особливості психолого-педагогічної підготовки майбутніх інженерів, акцентується увага на необхідності глибокого вивчення циклу гуманітарних дисциплін. Це пов’язано з тим, що сучасні умови розвитку професійної діяльності висувають підвищені вимоги до молодого фахівця, тому він повинен бути не тільки висококваліфікованим фахівцем у своїй галузі, але й володіти певним набором психолого-педагогічних знань