Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Технологія педагогічного проектування системи формування гуманітарно-технічної еліти
    (Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2002) Товажнянський, Леонід Леонідович; Романовський, Олександр Георгійович; Пономарьов, Олександр Семенович
    Показано, що традиційна система професійної підготовки інженерів себе вже вичерпала. Вона не відповідає умовам постіндустріальної цивілізації, особливостям і тенденціям розвитку суспільного виробництва. Розглянуто концепцію формування національної гуманітарно-технічної еліти та описано підхід до проектування системи її підготовки.
  • Ескіз
    Документ
    Формування кадрового забезпечення управління розвитком міст
    (Харьковская национальная академия городского хозяйства, 2002) Романовський, Олександр Георгійович; Пономарьов, Олександр Семенович
    Досліджується сучасна модель працівника органів муніципального управління як сукупність суспільних вимог до його професіоналізму і особистісних якостей. Розглядаються особливості такої моделі в умовах демократизації суспільства та становлення ринкових відносин. Показано, що якісне розв'язання проблеми кадрового забезпечення управління розвитком міста вимагає якісно нових кадрів, обґрунтована ідея їхньої підготовки як гуманітарно-технічної еліти.
  • Ескіз
    Документ
    Національна гуманітарно-технічна еліта: реалії та перспективи підготовки
    (Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2004) Романовський, Олександр Георгійович
    Розглянуто зміст і сутність поняття “гуманітарно-технічна еліта” та самої концепції її формування. Доведено необхідність розробки концепції формування гуманітарно-технічної еліти як одного із шляхів нової філософії освіти. Обговорюються реалії та перспективи підготовки фахівців нової формації на досвіді НТУ “ХПІ”.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування соціокультурної компетентності в умовах професійної підготовки інженерів вищих технічних навчальних закладів
    (НТУ "ХПІ", 2009) Квасник, Ольга Віталіївна
    Автором розглянуті особливості формування соціокультурної компетентності в умовах професійної підготовки інженерів ВТНЗ. В статті проаналізовані і розкриті сучасні підходи і прийоми підготовки майбутнього інженера до упровадження особово орієнтованих технологій навчання. Вказано на необхідність створення і фіксації в нормативних документах ефективної моделі професіонала в процесі підготовки майбутнього фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Модель формування базових професійних компетенцій майбутніх кваліфікованих робітників з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин у фаховій підготовці
    (НТУ "ХПІ", 2010) Уманець, Володимир Олександрович
    У статті розглядається питання створення моделі формування базових професійних компетенцій майбутнього кваліфікованого робітника. Запропоновано модель формування фахової компетентності в учнів професійно-технічних навчальних закладів
  • Ескіз
    Документ
    Формування базових професійних компетенцій майбутніх кваліфікованих робітників з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин
    (НТУ "ХПІ", 2010) Уманець, Володимир Олександрович
    У статті розглядається питання формування базових професійних компетенцій майбутнього кваліфікованого робітника з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин, розглянуто модельний підхід до формування фахової компетентності в учнів професійно-технічних навчальних закладів