Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Аксіологічні аспекти феномену освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Пономарьов, Олександр Семенович; Харченко, Алла Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Філософія освіти і глобальні проблеми сучасності
    (Харківський університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2009) Пономарьов, Олександр Семенович; Харченко, Алла Олександрівна
    Розглянуто сутність і причини кризи світової системи освіти. Показано, що вона зумовлена втратою відповідності цілей, змісту і характеру освіти сучасним реаліям і новим суспільним вимогам, а також запізненням реакції освіти на нові умови суспільного розвитку. Проаналізовано зв'язок і взаємну зумовленість глобальних проблем сучасності та кризи освіти. Доведено, що успішне подолання кризи можливе лише на основі її філософського осмислення і нової освітньої парадигми.
  • Ескіз
    Документ
    Філософія освіти, синергетика і новаосвітня парадигма
    (Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2008) Пономарьов, Олександр Семенович
    Відповідно до основних напрямів сучасної філософії освіти сформульовано завдання стосовно розробки нової освітньої парадигми. Показано, що вона має виходити з широкого використання закономірностей і принципів синергетики. Дійсно, і освіта, і сам учень чи студент є складними відкритими системами, які перебувають під дією множини різноманітних впливів. Тому їм притаманні властивості самоорганізації і саморозвитку.
  • Ескіз
    Документ
    Адаптивність управління освітнім процесом у творчості І. А. Зязюна
    (НТУ "ХПІ", 2015) Чеботарьов, Микола Корнійович
    Обгрунтовано необхідність активної розробки і впровадження в освітню практику ефективних педагогічних технологій, однією з яких виступає адаптивне управління освітнім процесом. Розкрито значення педагогічної спадщини І. А. Зязюна у створенні надійних передумов для успішного використання технології адаптивного управління в педагогіці. Підкреслено методологічну роль філософії освіти у забезпеченні чіткої цільової спрямованості нової освітньої парадигми.
  • Ескіз
    Документ
    Аксіологія освіти і формування національної еліти
    (НТУ "ХПІ", 2010) Пономарьов, Олександр Семенович
    Показано, що вирішення складних проблем соціально-економічного й духовного відродження України вимагає належного кадрового забезпечення. Ним має стати нова генерація національної еліти. Для її підготовки необхідна нова освітня парадигма і нова філософія освіти. Розглянуто роль цінностей освіти у розв’язанні поставлених проблем
  • Ескіз
    Документ
    Виховний вектор нової філософії освіти
    (НТУ "ХПІ", 2010) Пономарьов, Олександр Семенович
    Проаналізовано роль і зміст виховання сучасної студентської молоді у філософії освіти. Підкреслено, що виховна діяльність у вищій школі полягає перш за все у тому, щоб студенти виховувались, беручи приклад зі своїх педагогів, які мають бути для них взірцем професіоналізму, порядності і культури. Розкрито суспільну значущість виховної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Якість підготовки фахівців і формування національної еліти як проблеми філософії освіти
    (НТУ "ХПІ", 2009) Романовський, Олександр Георгійович
    The philosophical aspects of professional preparation quality of specialists problem at higher school and forming of national elite are exposed. Intercommunication of these processes is analysed.Paths and tools of decision of the indicated problems are considered. The role of their decision in providing of steady innovative development of country is shown.