Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Становление профессиональной культуры преподавателя ХТИ конца ХІХ – начала ХХ ст
    (НТУ "ХПИ", 2016) Петутина, Елена Александровна
    На основе исторических источников анализируется процесс становления профессиональной культуры преподавателя Харьковского технологического института. Рассмотрены особенности служебного этикета конца ХІХ – начала ХХ ст., деятельность директора института, профессорского дисциплинарного суда. Особое внимание уделено системе научно-педагогической аттестации и педагогическим новациям в ХТИ. Показано, что профессиональная культура преподавателя была обусловлена не только нормами светского этикета, но и зарождавшейся этикой инженера.
  • Ескіз
    Документ
    Условия личностного развития студента
    (Эпицентр, 2015) Пономарев, Александр Семенович
    Рассмотрены психолого-педагогические условия личностного развития студента в социокультурном пространстве вуза. Проанализированы основные факторы, влияющие на формирование профессиональной компетентности, духовности, общей и профессиональной культуры будущего специалиста и его конкурентоспособности на рынке труда и рабочей силы.
  • Ескіз
    Документ
    Культурно-исторические традиции в развитии духовности народа
    (НТУ "ХПИ", 2012) Пономарев, Александр Семенович
  • Ескіз
    Документ
    Творческая самореализация личности преподавателя в педагогической деятельности: культурологический аспект
    (НТУ "ХПИ", 2013) Исаев, Илья Федорович
    В статье рассмотрен процесс осознания преподавателем целей своей профессиональной деятельности и активно-положительное эмоционально-ценностное отношение к ней. Автор анализирует процесс творческой самореализации личности преподавателя как совокупность механизмов самопознания и самооценки, саморефлексии, саморазвития, самоутверждения. Кроме того, в работе педагогическая культура преподавателя рассматривается как мера и способ творческой самореализации его личности в разнообразных видах деятельности.