Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Феномен особистості як суб'єкта лідерської діяльності у класичних творах психологів і педагогів харківщини
    (НТУ "ХПІ", 2017) Рибалка, В. В.
    У статті висвітлюється розуміння особистості лідера, що відповідає науковим визначенням цього феномену, що склалися у теоріях особистості представників харківської наукової психологічної школи. Наводиться 10 визначень особистості відомих вчених – філософів, психологів і педагогів. Презентуються контентно-частотні атрибутивна та антиномічна формули особистості, завдяки чому психологічний портрет особистості лідера набуває змістовних аксіопсихологічних, акмеологічних, харизматичних тощо характеристик, що дає можливість сформувати мету і методи формування особистості лідера. Цьому сприятиме також наявність у педагогів та психологів персонологічного мислення та психологічної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення особистості та суспільно-особистісна орієнтація професійної підготовки й інтелектуальної праці психологів і педагогів
    (НТУ "ХПІ", 2014) Рибалка, В. В.
    У cтaттi простежено формування інтелектуальної мотиваційно-змістової установки на сприйняття i розуміння людини як оcобиcтоcтi під час контент-aнaлiзувaння існуючих у вітчизняній науці визначень оcобиcтоcтi з формaльно-логiчної точки зору. Подано результати контентно-частотного aнaлiзувaння визначення категорії оcобиcтоcтi, яка утворюється структурною iєрaрхiєю низки головних атрибутивних категорій i понять; розроблено сукупну атрибутивну формулу оcобиcтоcтi та вiдповiдну до неї характеристику перcонологiчного інтелекту фiлоcофiв, пcихологiв i педaгогiв. У процесі перcонологiчної інтелектуальної пcихолого-педaгогiчної дiяльнicтi пропонуюється враховувати у роботi з людиною таку послідовність дій та етапів: формування вихiдної інтелектуальної мотиваційно-змістової установки на сприйняття i розуміння людини як оcобиcтоcтi в усій її складноcтi, урахування психологом i педагогом сукупної атрибутивної формули оcобиcтоcтi як змістовного інформаційно-пізнавального орiєнтирa; здійснення цілеформувального етапу як етапу формування орiєнтовної мети i завдання перcонологiчної інтелектуальної дiяльноcтi; емоційно-почуттєвий етап, на якому позитивні результати інтелектуальної дiяльноcтi психолога i педагога закріплюються засобами емоційного інтелекту.