Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Інтерпретація та втілення моделі психологічної технології в процесс розвитку особистостей студентів – майбутніх фахівців
    (НТУ "ХПІ", 2015) Фурманець, Борис Іванович
    У статті, на основе системного підходу, викладений зміст моделі психологічної технології для ціленаправленого її втіленя науково педагогічними працівниками у навчально-виховний процес внз з метою розвитку та вдосконалення індивідуальних особливостей особистостей студентів як майбутніх фахівців, відповідно сучасним вимогам освітньої сфери.
  • Ескіз
    Документ
    Поняття готовності до професійної діяльності в роботах вітчизняних та зарубіжних учених
    (НТУ "ХПІ", 2015) Книш, Анастасія Євгенівна
    У статті наведено аналіз поняття готовності до професійної діяльності як складного багатокомпонентного утворення. Подано аналіз вітчизняних та зарубіжних досліджень, присвячених вивченню сутності поняття готовності до професійної діяльності. Показано історію становлення наукових поглядів на проблему готовності до професійної діяльності у вітчизняній психології. Розглянуто особливості функціонального та особистісного підходів до визначення професійної готовності до діяльності. Детально розглянуто погляди європейських та північноамериканських дослідників на проблему підготовки майбутнього спеціаліста. Проаналізовано співвідношення понять “готовність до професійної діяльності” та “професійна компетентність”. Уточнено структуру та компоненти готовності до професійної діяльності у вітчизняній, європейській та американській психології. Основними визначено компетентнісний та особистісний компоненти готовності до професійної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Закономірність та специфіка формування професійно-особистісного іміджу майбутніх інженерів-механіків
    (НТУ "ХПІ", 2014) Марченко, Олександр Олександрович
    Проаналізовано сутність та проблеми формування професійно-особистісного іміджу майбутніх інженерів-механіків. Визначено закономірність, специфіку та умови формування професійно-особистісного іміджу, які здатні забезпечити продуктивний розвиток професіоналізму. Запропоновано шляхи створення позитивного іміджу майбутніх інженерів-механіків.
  • Ескіз
    Документ
    Соціально-психологічні особливості формування позитивного психологічного іміджу студентів випускників НТУ «ХПІ»
    (НТУ "ХПІ", 2014) Грибова, О. О.
    У статті розглядаються структурні компоненти і особливості формування позитивного психологічного іміджу студентів вузу. Досліджується психологічний імідж студентів. Описуються соціально-психологічні особливості іміджу студентів ВНЗ як суб'єктів освітнього процесу. Подано результати експериментальної перевірки соціально-психологічних компонентів іміджу студентів вузу та уявлень студентів щодо формування позитивного психологічного іміджу.
  • Ескіз
    Документ
    Психолого-педагогічна актуалізація розвитку активного суб’єкта навчальної діяльності
    (НТУ "ХПІ", 2014) Фурманець, Борис Іванович
    У статті викладенні психолого-педагогічні складові активного суб’єкта навчальної діяльності та особливості актуалізації його розвитку як майбутнього фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Фактори та динаміка формування «кризи розчарування» у студентів допомагаючих професій
    (НТУ "ХПІ", 2012) Бєляєва, Людмила Володимирівна; Дубяга, Анастасія Андріївна
    Авторами досліджено питання факторів виникнення та динаміки формування «кризи розчарування» у студентів допомагаючи професій, тобто тих, які мають на увазі діяльність в сфері«людина-людина». Розглянуто питання впливу кризисних моментів на професійне становлення студентів, проаналізовано стадії розвитку «кризи розчарування».
  • Ескіз
    Документ
    Формування професійного інтересу в студентів технічних ВНЗ
    (НТУ "ХПІ", 2012) Солдатенко, В. М.
    У статті висвітлена проблема професійного становлення особистості. Розглянуто вплив вікових факторів на зміну професійного самовизначення, виокремлено структуру професійного інтересу та фактори, що впливають на професійний інтерес студентів. Окремо виділені мотиви, які спонукають до професійної діяльності майбутніх фахівців. Надано практичні рекомендації щодо формування стійкого професійного інтересу.
  • Ескіз
    Документ
    Психолого-педагогічні особливості та умови вивчення студентської малої групи
    (НТУ "ХПІ", 2012) Фурманець, Борис Іванович
    В статті розкрито соціально-психологічну характеристику студентської малої групи в контексті педагогічно-психологічної роботи науково-педагогічних працівників з нею у ВНЗ. Знання з цієї проблеми сприяє підвищенню якості навчання і поведінки студентських груп.