Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 20
  • Ескіз
    Документ
    Вплив проблемного навчання на активізацію творчих підходів до підготовки сучасного інженера
    (Харківський національний університет радіоелектроніки, 2016) Чебакова, Юлія Григорівна
  • Ескіз
    Документ
    Пошуковий етап педагогічного експерименту формування професійних базових компетенцій бакалаврів з психології у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін
    (НТУ "ХПІ", 2018) Хавіна, Ірина Валер'ївна
    У статті розглядається пошуковий етап педагогічного експерименту формування професійних базових компетенцій у бакалаврів з психології при вивченні природничо-наукових дисциплін. Описано методики проведення експериментального дослідження. Представлені результати проведеного дослідження у пошуковому етапі педагогічного експерименту.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасна філософія освіти як методологічна основа управлінської підготовки гуманітарно-технічної еліти
    (Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2003) Романовський, Олександр Георгійович
    Розглянуто передумови, що викликають необхідність розробки нової філософії освіти. Показано її використання як методологічної основи управлінської підготовки сучасних фахівців. Наведено основні методологічні принципи формування гуманітарно-технічної та управлінської еліти.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання професійних і виробничих умов спілкування у студентів технічного профілю
    (Національний університет оборони України ім. Івана Черняховського, 2015) Богдан, Жанна Борисівна; Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Застосування кейс-методики в курсі політології
    (НТУ "ХПІ", 2015) Чаплигін, О. К.; Сук, О. Є.
    У статті розглядається один з різновидів дослідницької аналітичної технології – кейс методика, як методика активного, евристичного навчання, відмінною рисою якої є створення проблемної ситуації на основі фактів з реального життя. Обґрунтовується доцільність застосування кейс-методики в курсі політології, враховуючи її переваги порівняно з традиційними методиками навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Some directions of achievement high-quality of new level of education (by experience of using modern pedagogical educational technologies in the National technical university "Kharkiv polytechnic institute")
    (НТУ "ХПИ", 2011) Panfilov, Yurij
    Вихід на новий якісний рівень розвитку суспільства, кардинальні зміни цілей і характеру суспільного виробництва спричиняють зміну вимог до професіоналізму й особистісних якостей фахівців. Значне зростання обсягів інформації і прискорення циклу її відновлення при обмеженому терміні навчання, розвиток інформаційно-комунікативних технологій потребують інтенсифікації навчально-пізнавальної діяльності студентів завдяки впровадженню сучасних педагогічних технологій. У статті розглядається досвід НТУ "ХПІ" щодо впровадження нового змісту, методів навчання, посилення прикладної спрямованості, відповідного дидактичного, науково-методичного та психолого-педагогічного забезпечення навчального процесу.
  • Ескіз
    Документ
    Використання технології веб-квест у навчальному процесі
    (НТУ "ХПІ", 2014) Коваль, С. М.
    У статті представлена інноваційна інтерактивна технологія навчання – Веб-квест. Наведена структура технології Веб-квест. Показане використання нової технології на навчальних заняттях.
  • Ескіз
    Документ
    Характеристика моделей і технологій НЛП у педагогічній сфері
    (НТУ "ХПІ", 2014) Дроздова, О. В.; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    У полі зору статті перебуває комплекс технік і операційних принципів, на основі яких моделюються ефективні стратегії мислення й поведінки. Розглянуто основні моделі НЛП, за допомогою яких можна, в значній мірі покращити рівень взаєморозуміння викладача та студента. Окрім того, вперше в рамках педагогіки розглядається чотирьохмірна система створена Уіллом МакВінні. Обговорюються результати психолого-педагогічних досліджень щодо застосування моделей і технологій НЛП у навчально-виховному процесі в умовах Харківського музичного училища імені Б. М. Лятошинського. Доведено ефективність їх запровадження на практиці.
  • Ескіз
    Документ
    Використання інтерактивних методів навчання при викладанні правових дисциплін у технічному університеті
    (НТУ "ХПІ", 2013) Перевалова, Людмила Вікторівна
    У статті розглядаються актуальні проблеми застосування інтерактивних методів навчання при викладанні правових дисциплін у технічному університеті. Автор аналізує використання таких інтерактивних методів як проблемні лекції, лекції–презентації, дискусії, ділові ігри та інші, що використовуються викладачами права з метою підвищення інтересу до навчання, активізації самостійної роботи студентів, набуття знань, які необхідні для їх подальшої професійної діяльності.