Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 20
  • Ескіз
    Документ
    Some directions of achievement high-quality of new level of education (by experience of using modern pedagogical educational technologies in the National technical university "Kharkiv polytechnic institute")
    (НТУ "ХПИ", 2011) Panfilov, Yurij
    Вихід на новий якісний рівень розвитку суспільства, кардинальні зміни цілей і характеру суспільного виробництва спричиняють зміну вимог до професіоналізму й особистісних якостей фахівців. Значне зростання обсягів інформації і прискорення циклу її відновлення при обмеженому терміні навчання, розвиток інформаційно-комунікативних технологій потребують інтенсифікації навчально-пізнавальної діяльності студентів завдяки впровадженню сучасних педагогічних технологій. У статті розглядається досвід НТУ "ХПІ" щодо впровадження нового змісту, методів навчання, посилення прикладної спрямованості, відповідного дидактичного, науково-методичного та психолого-педагогічного забезпечення навчального процесу.
  • Ескіз
    Документ
    ІХ Міжнародна школа-семінар "Сучасні педагогічні технології в освіті"
    (НТУ "ХПІ", 2011) Панфілов, Юрій Іванович
  • Ескіз
    Документ
    Навчальний портал як інформаційне освітнє середовище
    (НТУ "ХПІ", 2014) Кобися, В. М.
    У статті розглянуто використання Веб-порталу кафедри як інформаційного освітнього середовища для організації і підтримки навчального процесу з підготовки майбутніх педагогічних працівників у ВНЗ, описані особливості, функції і параметри інформаційного освітнього середовища і роль викладача у ньому.
  • Ескіз
    Документ
    Використання електронного навчання в сучасних ВНЗ
    (НТУ "ХПІ", 2014) Кадемія, Майя Юхимівна
    У статті описана одна із счасних моделей навчання е-learning, умови її використання, створення електронних засобів навчання, вимоги, переваги та недоліки їхнього впровадження в навчальному процесі ВНЗ, а також використання сервісів соціальних медіа для здійснення навчання впродовж усього життя.
  • Ескіз
    Документ
    Being a teacher in the 21st century
    (НТУ "ХПІ", 2013) Sima, Elena
    Information and communication technology in teaching is an impetuous requirement of the 21st century education. The Romanian education insisted on getting equipped with modern computers obtained from European projects so that the pupils/students can get the skills to use them as source of information and creation instruments. Also through these projects, teachers have been trained to use modern technologies, making them ready for e-learning.
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка кваліфікованих робітників у ПТНЗ з використанням ІОС
    (НТУ "ХПІ", 2013) Люльчак, Світлана Юріївна
    У статті розглянуто технологію функціонування інформаційного освітнього середовища для забезпечення підготовки кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах.
  • Ескіз
    Документ
    Використання програми Google Earth для 3D-моделювання з використанням геоінформаційних систем та хмарних технологій
    (НТУ "ХПІ", 2013) Кобися, В. М.
    У статті розглянуто можливості використання програми Google Earth для 3D-моделювання на основі геоінформаційних систем з використанням хмарних технологій у навчальному процесі викладачів географії, фізики, астрономії, біології, екології та інших природничо-математичних дисциплін, описані основні режими роботи з програмою та їх дидактичні можливості.
  • Ескіз
    Документ
    Використання Інтернет-технологій для організації проектної діяльності студентів ВНЗ
    (НТУ "ХПІ", 2013) Кобися, А. П.
    У статті розглянуто можливості і способи використання іформаційно-комунікаційних технологій та Інтернет-сервісів для організації і підтримки навчального процесу. Описані нові навчальні Інтернет ресурси: хот-лист, мультимедіа скрапбук, трежхант, сабджектсемпла, Веб-квест, Блог-квест.
  • Ескіз
    Документ
    Формування професійної компетентності майбутніх педагогів засобами ІКТ
    (НТУ "ХПІ", 2013) Кізім, Світлана Степанівна
    У статті розглянуто особливості формування професійної компетентності майбутнього педагога в умовах компетентністного підходу засобами ІКТ. Виокремлено можливості електронного навчально-методичного комплексу для формування професійної компетентності майбутнього педагога.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні моделі освіти: переваги та недоліки
    (НТУ "ХПІ", 2013) Кадемія, Майя Юхимівна
    В даній статті розглядається проблема модернізації освіти на основі використання e-learning, m-learning, u-learning у здійсненні змішаного навчання та відповідних переваг і проблем, а також шляхів їхньої реалізації.