Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Актуальність розвитку професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів вищої школи у процесі підготовки на третьому освітньо-науковому рівні в умовах закладів вищої освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Поліщук, Дмитро Вікторович; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
  • Ескіз
    Документ
    Професійна культури викладача вищої школи як основа прогресивної освіти
    (Scientific Publishing Center "Sci-conf.com.ua", 2020) Жушма, Тетяна Віталіївна
    Одним з важливих показників освітньої діяльності є професійна культура викладача, яка неподільно пов'язана з його педагогічною майстерністю і включає його творчий потенціал. Ми розглядаємо професійну культуру майбутнього викладача як системний феномен, що виражає рівень володіння професійною діяльністю.
  • Ескіз
    Документ
    Зміст та структура педагогічної культури майбутніх викладачів закладів вищої освіти як важливий компонент професійної діяльності фахівця
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Жушма, Тетяна Віталіївна; Фетинюк, Валентина
    У роботі розглянуто педагогічну культуру майбутнього викладача, вивчено теоретичний зміст та її співвідношення із професійною культурою та діяльністю. Проведено аналіз думки з питань поетапної зміни змісту, структури та методологічної бази формування педагогічної культури. Наведено сучасне уявлення про складові досліджуваної дефініції здобувачів освітнього рівня магістр, а також представлено структуру педагогічної культури викладача та її значущі і найменш впливові на ефективність діяльності компоненти. Проведено анкетування щодо пріоритетності впливу елементів педагогічної культури на її рівень у цілому.
  • Ескіз
    Документ
    Комунікативні аспекти філософії управління
    (Сумський державний університет, 2014) Завєтний, Сергій Олександрович; Пономарьов, Олександр Семенович
  • Ескіз
    Документ
    Виробнича компетентність педагога професійної школи
    (НТУ "ХПІ", 2010) Смоляна, Н. В.
    Визначено характеристику теоретико-методологічної основи виробничої компетентності педагога професійної школи на основі компетентісного, технологічного підходів, педагогічної техніки, Я-концепції педагога, готовності до інноваційної діяльності у навчально-виробничому процесі тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення моделі інноваційного процесу
    (НТУ "ХПІ", 2010) Калита, В. О.
    У статті проаналізовані існуючі у світовій практиці моделі інноваційного процесу. Обґрунтована необхідність удосконалення моделі інноваційного процесу через виділення внутрішніх джерел інноваційних ідей і визначення особливостей їх впливу на ефективність управління
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні моделі навчання в діяльності вищих навчальних закладів
    (НТУ "ХПІ", 2013) Шестопалюк, Олександр Васильович
    У статті розглянуто питання використання інноваційних освітніх технологій у навчальній діяльності університетів. Здійснено порівняльну характеристику основних технологій та інноваційних моделей навчання. Визначено вимоги, за якими рекомендується впроваджувати інновації в діяльність вищих навчальних закладів.