Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Постановка проблеми підготовки майбутніх психологів до застосування інформаційно-консультативного середовища у професійній діяльності
    (НТУ "ХПІ", 2016) Соболь, А. В.
    У статті висвітлюються основні складові проблеми підготовки майбутніх психологів до застосування інформаційно-консультативного середовища у професійній діяльності. Розкривається актуальність цієї задачі з огляду на вимоги сьогодення. Проведено аналіз літератури та досліджень суміжного напрямку.
  • Ескіз
    Документ
    Телекомунікаційні навчальні проекти як засіб формування вмінь використання інформаційно-комунікаційних технологій
    (НТУ "ХПІ", 2014) Кобися, А. П.
    В статті, на прикладі телекомунікаційного навчального проекту «Вінниця – туристична перлина Поділля» розглянуто можливості формування вмінь використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій у проектній діяльності учнів, охарактеризовані різноманітні соціальні сервіси та програмні продукти для організації спільної роботи учнів та відображення її результатів.
  • Ескіз
    Документ
    Навчальний портал як інформаційне освітнє середовище
    (НТУ "ХПІ", 2014) Кобися, В. М.
    У статті розглянуто використання Веб-порталу кафедри як інформаційного освітнього середовища для організації і підтримки навчального процесу з підготовки майбутніх педагогічних працівників у ВНЗ, описані особливості, функції і параметри інформаційного освітнього середовища і роль викладача у ньому.
  • Ескіз
    Документ
    Being a teacher in the 21st century
    (НТУ "ХПІ", 2013) Sima, Elena
    Information and communication technology in teaching is an impetuous requirement of the 21st century education. The Romanian education insisted on getting equipped with modern computers obtained from European projects so that the pupils/students can get the skills to use them as source of information and creation instruments. Also through these projects, teachers have been trained to use modern technologies, making them ready for e-learning.
  • Ескіз
    Документ
    Формування професійної компетентності майбутніх педагогів засобами ІКТ
    (НТУ "ХПІ", 2013) Кізім, Світлана Степанівна
    У статті розглянуто особливості формування професійної компетентності майбутнього педагога в умовах компетентністного підходу засобами ІКТ. Виокремлено можливості електронного навчально-методичного комплексу для формування професійної компетентності майбутнього педагога.