Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Особливості підготовки фахівців технічного профілю у другій половині ХХ ст. (на прикладі НТУ «ХПІ»)
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Гутник, Марина Валеріївна; Ткаченко, Світлана Сергіївна
    У даній статті аналізуються особливості підготовки фахівців технічного профілю на прикладі Харківського політехнічного інституту в другій половині ХХ століття. Також показані й характеризуються основні напрямки діяльності різних факультетів, які були відкриті протягом 50- 80 років ХХ ст. Ілюструються наукові розробки професорсько-викладацького складу і студентів даного вищого навчального закладу.
  • Ескіз
    Документ
    Генезис вищої школи (історичний аспект)
    (НТУ "ХПІ", 2018) Гаєвая, Олександра Валентинівна
    Період зародження перших університетів в Європі. Потреба зародження вищої школи з новими думками, новими знаннями про світ, акумулювання і передача нових знань. Обов’язковість вивчення основних наук в університеті.
  • Ескіз
    Документ
    Атестація професорсько-викладацького складу, як метод нормативно-правового механізму державного управління: протиріччя використання та напрями удосконалення
    (Інститут законодавства Верховної Ради України, 2015) Мороз, Володимир Михайлович
    У публікації надано результати аналізу змісту атестації як кадрової технології. З’ясовано місце та роль атестації у межах державно-управлінського впливу на розвиток кадрового потенціалу системи вищої освіти. Розглянуто зміст нормативно-правових актів щодо атестації науково-педагогічних працівників з одночасним визначенням основних протиріч які впливають на її ефективність. Стаття містить висновки щодо напрямів удосконалення та розвитку змісту інституціонального підґрунтя з метою підвищення ефективності процесу атестації професорсько-викладацького складу вищих навчальних закладів.