Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Інтегрований зміст формування корпоративної культури майбутніх менеджерів як чинник підвищення якості професійної підготовки у ВТНЗ
    (Класичний приватний університет, 2016) Шаполова, Вікторія Валеріївна
    У статті на основі вивчення наукової літератури та сучасного стану професійної підготовки майбутніх менеджерів проаналізовано взаємозалежність вимог суспільства, які висувають до майбутніх фахівців, і зміст їхньої освіти; виявлено значущу роль інтегрованого змісту формування корпоративної культури майбутніх менеджерів у підвищенні якості їхньої професійної підготовки.
  • Ескіз
    Документ
    Хімічне знання у контексті розвитку цивілізації
    (НТУ "ХПІ", 2018) Коломак, Олеся Ігорівна
    Віссю розвитку людської цивілізації була і є проблема виживання людського суспільства. Успіхи людини у вирішенні великих і малих проблем виживання в значній мірі були досягнуті завдяки розвитку хімії, становленню різних хімічних технологій. Від стану і розвитку хімії залежать успіхи багатьох галузей людської діяльності. Сучасний розвиток хімії, як і розвиток інших наук – інтеграційний процес. Саме на цій основі виникають нові галузі знання. Найсерйозніші відкриття нині здійснюються саме на «перетині» наук, їх предметному переплетенні.
  • Ескіз
    Документ
    Интеграционные процессы в высшем техническом и общем образовании: традиции и инновации
    (НТУ "ХПИ", 2017) Лебедев, Владимир Владимирович
    В работе на примере образовательных комплексов рассмотрены особенности различных стратегий горизонтальной интеграции учреждений школьного и высшего общего образования. Показано, что основным условием обеспечения преемственности учебной деятельности является ее реализация в учебно-воспитательном комплексе "школа – высшее учебное заведение", который имеет существенные преимущества по сравнению с традиционными заведениями, функционирующими в различных системах образования.
  • Ескіз
    Документ
    Цифрова гуманістична педагогіка відкритої освіти
    (НТУ "ХПІ", 2016) Биков, Валерій Юхимович; Лещенко, М.
    У статті схарактеризовано теоретико - методологічні засади цифрової гуманістичної педагогіки - науки про закономірності створення позитивної інтегрованої педагогічної реальності за умови конвергенції фізичного та віртуального (створеного за допомогою ІКТ) навчальних просторів (середовищ) у реаліях відкритої освіти. На основі використання сучасних ІКТ навчальна діяльність (формальна, неформальна та інформальна) відбувається на перетині двох світів: реального і віртуального. Методологія й методи педагогічних досліджень класичної педагогіки потребують перегляду й удосконалення в контексті сучасних реалій навчально-виховного процесу, потреб та інтересів усіх його суб’єктів. У статті проаналізовано розвиток цифрової гуманістики у міжнародному освітньому просторі, окреслено зміст нової галузі педагогічного знання як складової цифрових гуманістичних досліджень, визначено методи й актуальні напрями наукового пошуку. Подальшого дослідження потребують проблеми розвитку цифрової гуманістичної педагогіки, осмислення її як важливого методологічного компонента системи відкритої освіти, реалізації її освітнього потенціалу в інформаційному суспільстві.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні аспекти інтегрованого навчання
    (Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Богдана Хмельницького, 2013) Хавіна, Ірина Валер'ївна
    У статті розглядаються різні підходи до визначення поняття інтеграції в педагогіці. Підкреслюється, що з моменту першої згадки до сьогодні поняття інтеграції в педагогічному процесі динамічно розвивалося, змінювалися його форми та зміст. Відзначається, що інтеграція є вираженням єдності цілей, принципів і змісту організації процесу навчання і виховання, результат функціонування яких–формування в учнів якісно нової цілісної системи знань і умінь.
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація ресурсного підходу в системі педагогічної підготовки майбутніх учителів: світовий досвід
    (НТУ "ХПІ", 2013) Микитюк, Сергій Олександрович
    У статті конкретизуються окремі аспекти реалізації завдань щодо вдосконалення змісту вищої педагогічної освіти через розроблення та впровадження відповідного науково-методичного супроводу навчально-виховного процесу на базі ресурсного підходу. На підставі аналізу документа "Загальні європейські принципи і підходи до компетентностей та кваліфікацій учителів", які покладені в основу створення єдиної структури європейської якості педагогічної освіти, визначено ключові ознаки педагогічної професії у контексті реалізації ресурсного підходу.