Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Психологічні особливості професійної направленості школярів як фактор успішності майбутнього лідера
    (НТУ "ХПІ", 2015) Гура, Тетяна Віталіївна; Лисак, К. А.
    В статі зроблена спроба виявити професійну направленість школярів. Проведений теоретичний аналіз психологічних особливостей професійної направленості лідерів. На основі проведених емпіричних досліджень виявлені три типи направленості: соціальний, артистичний та підприємницький.
  • Ескіз
    Документ
    Професійна ідентичність особистості
    (НТУ "ХПІ", 2015) Бондаренко, К. О.
    Стаття присвячена розкриттю сутності поняття «професійна ідентичність». На підставі аналізу різних поглядів та підходів у статті здійснено спробу теоретично обґрунтувати сутність професійної ідентичності, виокремити її структурні компоненти та основні чинники, що впливають на її становлення. З’ясовано основні чинники, які впливають на формування професійної ідентичності, а саме: саморефлексія, моделювання, наслідування професійних взірців майбутнього фаху, чітке визначення свого місця і ролі у майбутній професії.
  • Ескіз
    Документ
    Обгрунтування сутності професійного саморозвитку майбутнього педагога
    (НТУ ХПІ", 2015) Піддячий, В. М.
    На основі категоріального аналізу професійного саморозвиткумайбутнього педагога з’ясовано його сутність. Розкрито методологічні підходи дотримання яких забезпечить його ефективне здійснення. Досліджено філософський, психологічний та педагогічний підходи до розгляду категорій «розвиток» та «саморозвиток». Виокремлено зміст, різновиди, зорієнтованість, ознаки, психопедагогічні складові, функції,чинники та умови саморозвитку. З’ясовано значення понять «професія», «педагогічна професія», «педагог», «майбутній педагог». Визначено поняття «професійний саморозвиток майбутнього педагога».
  • Ескіз
    Документ
    Подготовка инженеров-педагогов и особенности профессиональной ориентации будущих специалистов автомобильного профиля
    (НТУ "ХПИ", 2013) Адабашев, Бекир Велишаевич; Асанова, Фатма
    Рассмотрены аспекты профессиональной подготовки инженеров-педагогов автомобильного профиля и возможности профессиональной ориентации, а также научные подходы к проблеме информатизации образования, влияющие на качество обучения.