Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Мотиваційні предиктори спрямованості особистості
    (Рівненський державний гуманітарний університет, 2017) Богдан, Жанна Борисівна; Підбуцька, Ніна Вікторівна
    Стаття присвячена аналізу особливостей реалізації у професійній діяльності. Розглядається феноменологія поняття "діяльність", "професійна діяльність". Досліджуються особливості прояву професійної мотивації, рівнів розвитку її видів шляхом порівняння респондентів різних видів провідної діяльності. Визначаються мотиваційні предиктори таких видів спрямованості особистості, як професійна, емоційна, інтерактивна. Головними предикторами загальної спрямованості встановлено: загальної спрямованості – внутрішня мотивація, емоційної спрямованості – зовнішня позитивна та негативна мотивація. Узагальнено місце мотиваційних установок у спрямованості особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Роль професійної мобільності у фаховій спрямованості студентів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Резван, Оксана Олексіївна
    Досліджено суть професійної мобільності як категорії соціології, психології та педагогіки; зосереджено увагу на ролі професійної мобільності у розумінні молоддю кар'єрної реалізації; визначено основні мотиви побудови кар'єри фахівцями. Схарактеризовано зміни у підходах до організації професійної підготовки у сучасних університетах, що мають забезпечувати мобільність студента у процесі навчально-практичної діяльності. Зроблено висновок про значущість професійної мобільності для фахової спрямованості студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Критерії та рівні сформованості професійної спрямованості студентів технічних ВНЗ в процесі вивчення інженерної графіки
    (НТУ "ХПІ", 2015) Козачко, О. М.; Козачко, А. О.
    В статті визначенні критерії, рівні та показники сформованості професійної спрямованості студентів технічних ВНЗ в процесі вивчення дисципліни «Інженерна графіка». Дослідження проводилися на прикладі студентів спеціальностей радіотехнічного профілю.Сформованістьпрофесійної спрямованості визначено на основі виявлених показників мотиваційного, когнітивного та технологічного критеріїв.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження рівня готовності до професійного самовизначення випускників шкіл-інтернатів
    (НТУ "ХПІ", 2015) Дуднік, О. О.
    У статті визначено рівень готовності до професійного самовизначення випускників шкіл-інтернатів. Визначено структурні компоненти, показники, критерії та рівні сформованості готовності старшокласників до професійного самовизначення,. Проаналізовано результати констатувального етапу психологічного експерименту.
  • Ескіз
    Документ
    Панорамно-алгоритмічний метод формування професійної спрямованості фахівця
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2013) Кучеренко, Сергій Михайлович; Лях, Бенгард Григорович; Сичов, Юрій Іванович; Літвіненко, Ігор Іванович; Самчук, Володимир Володимирович; Аракелян, Інна Сергіївна
    У статті розглядається панорамно-алгоритмічний метод формування професійної спрямованості фахівця, який підвищить мотивацію до навчання, що дає можливість досягти психологічного комфорту студентів і сприяє в гармонійному розвитку особистості до подальшої професійної діяльності, що є джерелом впевненості в собі для здорового життя.
  • Ескіз
    Документ
    Формування особистості майбутніх інженерів-педагогів у процесі самостійної роботи з педагогічних дисциплін
    (НТУ "ХПІ", 2014) Фіногєєва, Т. Є.
    Виконано аналiз поняття "іженер-педагог" в педагогiчних i психологiчних дослідженнях. Охарактеризовано типовi завдання майбутнх iнженерiв-педагогiв. Описано особливостi формування особистостi майбутніх iнженерiв-педагогiв у процесі самостійної роботи з педагогiчних дисциплін. Розглянуто питання розвитку самостiйностi як професійно важливої якостi особистостi студентiв іженерно-педагогiчних спеціальностей у процесі самоосвіти, самооцінювання i самоконтролю. Запропоновано види самостійної роботи студентiв iнженерно-педагогiчних спеціальностей при виконаннi пізнавальних завдань з дисципліни "Дидактичні основи професійної освіти".