Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Готовность к адаптивному управлению современного менеджера в условиях конкуренции на рынке труда
    (Imi-Nova, Chişinău, Moldova, 2018) Воробьева, Евгения Вячеславовна; Чеботарев, Николай Корнеевич
    The article analyzes the process of formation of readiness for adaptive management of future managers in the process of vocational training in the institution of higher education. Such organization of educational and educational process, which provides for correction of its components and system of interaction of subjects, is proposed for the purpose of activating the independent cognitive activity of students at each stage. Also defined are the main components of readiness for adaptive management in the process of training managers and teaching methods, with the help of which they can be formed. The article contains analytical material on the competitiveness of future managers in the labor market, subject to readiness for adaptive management. Also, the article includes suggestions on the use of master classes, including the author's "From Adaptive Leadership Leader in an Adaptive Organization" and "Time Management: Managing the Personal Effectiveness of a Modern Leader", in the educational process with the goal of forming readiness for adaptive management in the process of training managers.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості розвитку лідерських якостей майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Воробйова, Євгенія Вячеславівна
    Висвітлено особливості розвитку лідерських якостей майбутніх менеджерів в процесі професійної підготовки у вищій школі. Визначено, що застосування тренінгових та ігрових форм в процесі професійної підготовки сприяє розвитку лідерського потенціалу та лідерських якостей майбутніх менеджерів, актуалізує інтерес до практичної діяльності, що сприяє подальшій активності у постійному оволодінні знаннями та використанням їх на практиці в управлінській діяльності. Стаття містить авторське трактування проблематики використання тренінгових та ігрових методів у навчально-виховному процесі з метою розвитку лідерського потенціалу майбутніх менеджерів.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток управлінського потенціалу майбутніх менеджерів у вищій школі засобами тренінгових технологій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Воробйова, Євгенія Вячеславівна; Чеботарьов, Микола Корнійович
    Висвітлено особливості організації професійної підготовки менеджерів у вищій школі, у якій використовують інтерактивні методи та форми навчання, що виступають запорукою розвитку управлінського потенціалу, соціально-психологічної та управлінської компетентності майбутніх менеджерів. Також визначено, що широке використання інтерактивних методів навчання в процесі професійної підготовки сприяє активній розумовій та практичній діяльності, розвиває пізнавальні інтереси та здібності, творче мислення, уміння й навички самостійної та розумової праці, що сприяє подальшій активності у постійному оволодінні знаннями та використанням їх на практиці у професійній діяльності. Стаття містить пропозиції щодо використання авторських тренінгів у навчально-виховному процесі з метою розвитку управлінського потенціалу майбутніх менеджерів.