Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Феномен лідерського таланту академіка Зязюна І. А.
    (НТУ "ХПІ", 2017) Кузьмінський, А. І.
    Розкрито роль академіка Зязюна Івана Андрійовича як сучасного лідера у сфері освіти, науки, людських відносин. На багатьох прикладах із життя і діяльності талановитої особистості показано проявлення лідерських якостей на різних посадах, в різних складних ситуаціях. Визначення життєвої мети у присвяченні себе служити людям, встигнути якомога більше зробити добра на землі – так визначено життєве кредо видатного вченого, організатора освіти, високоінтелігентної і благородної людини. Життя і діяльність, громадянська позиція, служіння справі освіти і науки, прояв кращих лідерських якостей у непростих життєвих ситуаціях видатного педагога-практика, педагога-вченого – неперехідна цінність і гарний приклад для наслідування нинішніми і майбутніми поколіннями керівників гуманітарної сфери діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Развитие международного сотрудничества в Казахстане
    (НТУ "ХПИ", 2015) Масырова, Р. Р.
    Международное сотрудничество – один из важнейших показателей оценки эффективности деятельности университета, способствующее развитию новых, в том числе междисциплинарных направлений исследований, решению глобальных проблем современности, формированию культуры коммерциализации и трансфера технологий.
  • Ескіз
    Документ
    Проблема соотношения естественнонаучной и гуманитарной парадигм в психологии
    (НТУ "ХПИ", 2015) Нагиев, Мирага Адыль оглы; Рзаев, Даянат Мамед оглы; Назарова, Светлана Акифовна
    В основе получения психологического знания должна лежать гуманитарная парадигма, но для доказательства неоспоримых фактов служит естественнонаучная, т.е. обе парадигмы в исследовании психической реальности необходимы. Несоответствие результатов проверки теории, гипотезе, концепции, выявление новых фактов, – все это заставляет пересматривать имеющиеся представления и создавать новые,более соответствующие реальности. В таком развитии суть научного метода.
  • Ескіз
    Документ
    Создание биржи интеллектуальной собственности в сфере науки и образования
    (НТУ "ХПИ", 2013) Бабаев, В. Н.
    В статье обоснована необходимость создания биржи интеллектуальной собственности в сфере науки и образования, раскрыта ее сущность и специфика. Уточнено содержание понятий "информация", "постиндустриальное общество", "знание", "образование", "авторское право", "интеллектуальная собственность", "биржа".