Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Державне управління професійно-технічною освітою: змістовна та тематична спрямованість наукових досліджень
    (Національний університет цивільного захисту України, 2018) Грень, Лариса Миколаївна
    Стаття присвячена огляду змісту наукових досліджень з проблематики державного управління розвитком професійно-технічної освіти як вітчизняних, так і зарубіжних науковців, а також аналізу запропонованих ними напрямів удосконалення практики використання механізмів державного управління функціонуванням та розвитком системи професійно-технічної освіти. Крім того, стаття містить авторську класифікацію напрямів наукових пошуків щодо означеної проблематики.
  • Ескіз
    Документ
    Соціальне партнерство як основа забезпечення результативності дуальної освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Оксенюк, Оксана
    Розглянуто управлінський аспект реалізації соціального партнерства у дуальній освіті, що якісно представлений у роботі Криворізького кабінету Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти, який здійснює цікавий методичний супровід проєктів соціального партнерства: створення галузевих фахових рад, Ради соціального партнерства, Школи соціального підприємництва, Школи впровадження нових виробничих технологій, що є практичними кроками з оновлення навчально-виробничої взаємодії, у центрі якої – кваліфікований фахівець із перспективою працевлаштування у вітчизняного роботодавця. Згідно з проаналізованими емпіричними даними пропозиціями щодо забезпечення результативності дуальної освіти стали налагодження зворотного зв'язку та методичний супровід проєктів соціального партнерства.
  • Ескіз
    Документ
    Mechanisms of interaction of vocational (vocation-and-technical) training with employers
    (Видавництво "Дике Поле", 2019) Hren, L. M.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості та тенденції розвитку професійної (професійно-технічної) освіти України: державно-управлінський аспект
    (Видавничий дім "Гельветика", 2019) Грень, Лариса Миколаївна
    У статті представлено систему професійної (професійно-технічної) освіти як складник системи професійної освіти України. Доведено, що особливості і тенденції розвитку професійної (професійно-технічної) освіти пов’язані з дуальним механізмом управління навчальними закладами та опосередкованим впливом на неї громадських об’єднань, профспілок, об’єднань роботодавців. Обґрунтовано, що на розвиток професійної (професійно-технічної) освіти, її особливості і тенденції впливають договірні відносини про надання освітніх послуг у сфері професійно-технічної освіти між навчальними закладами державної і комунальної форм власності і замовниками робітничих кадрів. Важливими перспективними напрямами щодо порушеної проблематики є зміст таких, що пов’язані з розвитком соціального партнерства як одного з аспектів державно-суспільного управління освітою.