Кафедра "Економіка та маркетинг"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.
На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.
Переглянути
Результати пошуку
Публікація Стратегія маркетингу логістичних послуг у підприємницькій діяльності: ціноутворення та політика розподілу(Національний технічний інститут "Харківський політехнічний інститут", 2021) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Андрій Васильович; Косенко, Олександра Петрівна; Ткачова, Надія ПетрівнаВ статті доведено, що маркетингова логістика – це планування, оперативне управління та контроль фізичних потоків матеріалів і готових продуктів, починаючи з місць виникнення потоків вихідної сировини, комплектуючих деталей і т. п. і закінчуючи доведенням кінцевих продуктів до споживачів, з метою найбільш ефективного задоволення їх запитів.Публікація Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Стратегічний менеджмент та маркетинг"(2020) Ткачова, Надія Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія Володимирівна; Борзенко, Володимир Іванович; Верютіна, Вікторія ЮріївнаСтратегічний менеджмент і маркетинг дає змогу розробити ефективну лінію поведінки фірми на ринку. Дисципліна "Стратегічний менеджмент і маркетинг" забезпечує одержання знань в області теорії і практики стратегічного маркетингу, що розглядається у взаємозв’язку із загальною стратегією розвитку підприємства. Мета дисципліни "Стратегічний менеджмент і маркетинг" – засвоєння теоретичних знань щодо маркетингових стратегій і формування практичних навичок управління стратегічною маркетинговою діяльністю підприємства. Викладено основні рекомендації щодо вивчення курсу та набуття певних навичок виконання економічних розрахунків. В розрізі кожної теми подаються методичні вказівки щодо вивчення теоретичного матеріалу, плани семінарських занять, література. З метою формування у студентів навичок виконання економічних розрахунків, проведення аналітичної і дослідницької роботи наведені практичні задачі. Методична розробка спрямована на формування у студентів здатності самостійно мислити, на поглиблене опанування навчального матеріалу і засвоєння теоретичних знань, набуття практичних навичок виконання економічних розрахунків. Вона надає студентам можливість заздалегідь готувати тези своїх виступів на семінарських заняттях, виконувати завдання з проведення розрахунків, розв’язувати проблемні ситуації згідно з поданими до них рекомендаціями. При розробці методичних рекомендацій використано методичні розробки Херсонського технічного університету, зокрема розробки Мєшкової-Кравченко Н. В. Досвід викладання дисципліни "Стратегічний менеджмент і маркетинг" дозволяє на новому методичному рівні проводити навчання та суттєво підвищити рівень знань, який отримують студенти при вивченні цієї дисципліни.Публікація Особливості маркетингу ринку об'єктів інтелектуальної власності(2020) Долина, Ірина Володимирівна; Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія Володимирівна; Ткачова, Надія ПетрівнаПублікація Нейромаркетинг: дослідження каналів управління(Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2020) Перерва, Петро Григорович; Ткачова, Надія Петрівна; Косенко, Андрій ВасильовичПублікація Джерела інвестування інноваційних проектів з урахуванням ризику їх неповернення(Одеський національний політехнічний університет, 2018) Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій ВасильовичУ статті розглянуто особливості фінансового забезпечення інноваційної діяльності підприємств. Охарактеризовано різні їх види. Відображено структуру джерел фінансування інноваційної діяльності в Україні, визначено особливості залучення позикових фінансових ресурсів як джерела фінансування інноваційних проектів у сучасних умовах функціонування економіки.Публікація Інтелектуально-інноваційна діяльність на машинобудівному підприємстві за моделлю "технологічного поштовху"(Одеський національний політехнічний університет, 2020) Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Зозуля, Марина ОлегівнаПублікація Маркетингові моделі комерціалізації результатів інноваційної діяльності(Херсонський державний аграрний університет, 2020) Косенко, Андрій Васильович; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Маслак, Марія ВолодимирівнаДоведено, що перед описом системи управління комерціалізації, слід визначитись з місцем процесів комерціалізації та трансферту в здійсненні інноваційної діяльності та їх співвідношенням один до одного. Процес трансферу є складовою процесу комерціалізації так як здійснює передачу об'єкта до споживача і тим самим завершує процес комерціалізації результатом - фактом купівлі-продажу.Документ Маркетингові характеристики ринку асинхронних двигунів(Херсонський державний аграрний університет, 2020) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Косенко, Андрій Васильович; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаПроведене дослідження показало, що з 2010 р. в Україні розпочався новий етап розвитку ринку асинхронних електродвигунів, який, на наш погляд, продовжується і в цей час. За останні декілька років в два рази виросло виробництво асинхронних електродвигунів.Публікація Інноваційна діяльність за моделлю "технологічного поштовху"(Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2020) Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Зозуля, Марина ОлегівнаПроведене дослідження дозволило виявити і обґрунтувати сім поколінь організаційного оформлення діяльності зі створення, дистрибуції та споживання інновацій та розробити пропозиції щодо їх розвитку в сучасних умовах господарювання.Публікація Методологія інтелектуально-інноваційної діяльності(2020) Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Зозуля, Марина ОлегівнаПроведене дослідження дозволило виявити і обґрунтувати сім поколінь організаційного оформлення діяльності зі створення, дистрибуції та споживання інтелектуально-інноваційні технології та розробити пропозиції щодо їх розвитку в сучасних умовах господарювання.