Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Розподілення непрямих витрат на собівартість різних видів продукції
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Ларка, Микола Іванович; Феррара, А. М.; Ларка, Андрій Володимирович
  • Ескіз
    Документ
    Застосування показника чистої вартості реалізації як бази розподілу витрат сумісного виробництва
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Ларка, Микола Іванович; Феррара, А. М.; Ларка, Андрій Володимирович
  • Ескіз
    Документ
    CVP-аналіз в багатономенклатурному виробництві
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Ларка, Микола Іванович; Феррара, А. М.; Ларка, Андрій Володимирович
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинг промислового підприємства
    (Кондор, 2019) Яковлєв, Анатолій Іванович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Ларка, Микола Іванович; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Косенко, Олександра Петрівна; Кучіна, Світлана Едуардівна; Гаврись, Ольга Олександрівна; Удянська, Галина Михайлівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Ларка, Людмила Сергіївна; Ларка, Андрій Володимирович; Власова, Галина Іванівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Майстро, Руслана Григорівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Литвиненко, Марія Владіславна
    У навчальному посібнику детально розглянуто всі теми навчальної дисципліни "Маркетинг промислового підприємства", а також висвітлено ряд додаткових супутніх питань та напрямків. Призначено для студентів економічних спеціальностей, які навчаються за напрямками "Маркетинг" та "Менеджмент", аспірантів, викладачів, наукових співробітників.
  • Ескіз
    Документ
    Сканування середовища підприємства як основа управління асортиментом та конкурентоспроможністю
    (НТУ "ХПИ", 2008) Лаврентьєва, Людмила Сергіївна; Ларка, Андрій Володимирович
    Наведено порівняльний аналіз основних методик дослідження середовища підприємства. Показано доцільність оцінки середовища підприємства за методикою "багатопроменевих зірок" для управління асортиментом продукції та визначення його конкурентоспроможності.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних робіт з дисципліни "Обґрунтування господарських рішень та оцінювання ризиків"
    (НТУ "ХПІ", 2012) Ларка, Людмила Сергіївна; Ларка, Андрій Володимирович
    Наведено практичні завдання до тем курсу "Обґрунтування господарських рішень та оцінювання ризиків".
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання та оформлення курсового проекту з дисципліни "Обґрунтування господарських рішень та оцінювання ризиків"
    (НТУ "ХПІ", 2012) Ларка, Людмила Сергіївна; Ларка, Андрій Володимирович
    Методичні вказівки до виконання курсового проекту з дисципліни "Обґрунтування господарських рішень та оцінювання ризиків". Містить вказівки до формулювання альтернатив господарських рішень, проведення логіко-змістовного моделювання факторів, що впливають на прийняття господарських рішень.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові дослідження
    (НТУ "ХПІ", 2012) Ларка, Людмила Сергіївна; Ларка, Андрій Володимирович
    Конспект лекцій з дисципліни "Маркетингові дослідження". Наведено понятійно-категоріальний апарат курсу, стислий огляд тем з методології проведення маркетингових досліджень, розглянуто основні види маркетингових досліджень, можливі цілі маркетингових досліджень, необхідна інформація та джерела її отримання, наведено методичний інструментарій оброблення даних маркетингових досліджень.
  • Ескіз
    Документ
    Господарські рішення щодо управління витратами на підприємствах машинобудування
    (НТУ "ХПІ", 2011) Ларка, Андрій Володимирович; Лаврентьєва, Людмила Сергіївна; Саліхова, І. О.
    Наведено види господарських рішень щодо управління витратами підприємства. Запропоновано альтернативні варіанти реалізації рішень та критерії для здійснення остаточного вибору.
  • Ескіз
    Документ
    Управління кадровим потенціалом в процесі маркетингової діяльності промислового підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2011) Лаврентьєва, Людмила Сергіївна; Ларка, Андрій Володимирович; Панфілова, Г. В.
    Наведено основні принципи управління кадровим потенціалом промислового підприємства. Запропоновано розподіл обов’язків співробітників відділу маркетингу, який сприяє підвищенню ефективності використання кадрового потенціалу.