Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингова діяльність підприємств
    (ТОВ "Оберіг", 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Васильцова, Світлана Олександрівна; Глухова, Світлана В'ячеславівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Ларка, Людмила Сергіївна; Літвиненко, Марія Владиславна; Максименко, Яна Анатоліївна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
    У підручнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Підручник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційна складова реінжинірингу у забезпеченні економічної безпеки підприємства
    (Сумський національний аграрний університет, 2018) Перерва, Петро Григорович; Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційні технології оцінки рівня економічної безпеки підприємств
    (Триторія, 2018) Перерва, Петро Григорович; Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Комплаєнс як фактор інноваційного розвитку підприємства
    (Триторія, 2018) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Місце інноваційної складової у забезпеченні економічної безпеки підприємства
    (Триторія, 2018) Перерва, Петро Григорович; Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційна діяльність як фактор економічної безпеки промислового підприємства
    (Триторія, 2018) Перерва, Петро Григорович; Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингова діяльність підприємств
    (2018) Косенко, Олександра Петрівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Перерва, Петро Григорович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Кучіна, Світлана Едуардівна; Ларка, Людмила Сергіївна; Литвиненко, Марія Владиславівна; Майстро, Руслана Григорівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Максименко, Яна Анатоліївна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Усов, Максим Анатолійович; Колотюк, Олена Іванівна; Пономаренко, Валерія Вадимівна
    У навчальному посібнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Навчальний посібник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.
  • Ескіз
    Публікація
    Інтелектуальна власність як фактор підвищення конкурентоспроможності автомобільної продукції
    (Приазовський державний технічний університет, 2013) Перерва, Петро Григорович; Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Механізм управління рівнем конкурентоспроможності продукції підприємства
    (Сумський державний університет, 2012) Перерва, Петро Григорович; Романчик, Тетяна Володимирівна
    В статті запропоновано оцінювати рівень конкурентоспроможності продукції в умовах споживчого ринку та у внутрішньому середовищі підприємства. Розглянуто методичний підхід до вибору об'єктів управління рівнем конкурентоспроможності на основі співставлення оцінок. Особливу увагу приділено визначенню ступеню бажаності розвитку виробів підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Комплексний підхід до управління конкурентоспроможністю промислової продукції
    (Луцький національний технічний університет, 2012) Перерва, Петро Григорович; Романчик, Тетяна Володимирівна
    В статті запропоновано методичний підхід до управління конкурентоспроможністю продукції промислових підприємств, заснований на зіставленні рівня ринкової конкурентоздатності продукту та внутрішньої конкурентоспроможності відповідного проекту.