Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 124
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Рекламний менеджмент"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна
    При вивченні дисципліни увагу здобувачів зосереджено на прийнятті рішень щодо рекламної кампанії в усіх ланках рекламного бізнесу (рекламодавець — рекламна агенція —дослідницькі фірми —споживач), наводяться моделі поведінки споживачів і засоби кількісних (якісних) вимірювань упливу реклами на цільову аудиторію. Матеріал практичних занять пов’язує в єдине ціле концепції рекламного бізнесу, моделі поведінки споживачів, вимірювання результатів показу рекламного звернення та залежні від них рішення стосовно проведення рекламної кампанії, прогнозування її перебігу й дієвості рекламних заходів. Підкреслюється, що рекламний менеджмент розглядається в контексті маркетингу та загальної стратегії фірми-рекламодавця.
  • Ескіз
    Публікація
    Ризики рекламного бізнесу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Струк, Дмитро М.; Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Ефективність рекламних кампаній у системі міжнародного маркетингу
    (Видавництво "Ліра-К", 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна; Самойлов, Олександр
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові ризики ринкової взаємодії
    (2023) Струк, Д. М.; Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Управління маркетинговою діяльністю підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Романчик, Тетяна Володимирівна; Філяєв, П. А.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості маркетингового просування громадських організацій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Романчик, Тетяна Володимирівна; Самойлов, О. В.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління конкурентоспроможністю продукції на засадах маркетингу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Романчик, Тетяна Володимирівна; Романчик, Альона Вадимівна
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості реклами на зовнішньому ринку
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Інтелектуальна складова конкурентної переваги
    (2023) Перерва, Олександр Петрович; Романчик, Тетяна Володимирівна
    Доведено, що продукція з інтелектуальною складовою може мати як ринкову, так і науково-технічну новизну. В умовах конкуренції інновація, як спосіб задоволення потреб суспільства, повинна доводити свою перевагу перед аналогічними благами. Конкурентоспроможність підприємства проявляється в його здатності перерозподіляти вартість продукції на свою користь за рахунок можливості заміни традиційних видів діяльності інноваційними.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинговий аудит рекламної діяльності на зовнішньому ринку
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Романчик, Тетяна Володимирівна; Васильцова, Світлана Олександрівна
    Рекламна діяльність підприємства впливає на результативність його комунікативної та збутової політики й чинить вплив на економічні результати його діяльності. В рекламі задіяні значні фінансові ресурси, що вимагає постійного контролю та регулювання. Це завдання дозволяє вирішувати маркетинговий аудит рекламної діяльності. В роботі розглядаються особливості рекламної діяльності, що впливають на систему її оцінювання. З врахуванням того, що реклама має не лише економічний, а й комунікаційний вплив, наведена основна концепція проведення аудиту рекламної діяльності на внутрішньому ринку. Визначені відмінності між споживачами у різних країнах світу, які впливають на сприйняття рекламних матеріалів та, в кінцевому підсумку, на ефективність рекламного впливу. З врахуванням особливостей закордонної аудиторії сформульовано основні напрямки рекламного аудиту на зовнішньому ринку та етапи його проведення. Підкреслено, що, на відміну від рекламного аудиту на внутрішньому ринку, в зовнішній рекламній практиці слід оцінювати відповідність змісту та дизайну рекламного повідомлення цілям рекламної кампанії та національним особливостям цільової аудиторії, а також проводити медіа аудит. Оцінка економічної ефективності рекламних кампаній у системі міжнародного маркетингу не має принципових відмінностей від її визначення в умовах українського ринку. Щодо критеріїв комунікаційних ефектів від реклами, вони формуються саме на максимальному врахуванні особливостей країни, на ринку якої працює підприємство. Наведені відмінності між оцінюванням ефективності рекламних кампаній та проведенням аудиту. Підкреслено, що оцінювання ефективності реклами є складовим елементом її аудиту. Аудит спрямований на виявлення та усунення слабких сторін в рекламній діяльності, оптимізацію рекламного бюджету і підвищення ефективності реклами.