Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Управління асортиментом і параметрами продукції у ринкових умовах
    (НТУ "ХПІ", 2010) Яковлєв, Анатолій Іванович; Лаврентьєва, Людмила Сергіївна
    Досліджено аспекти управління асортиментом і параметрами продукції з позиції концепції стратегічного управління, наведено єдину стратегічну систему управління асортиментом продукції машинобудівних підприємств. У монографії досліджено сутність понять "асортимент" та "асортиментна політика" з урахуванням особливостей концепції стратегічного управління. Призначено для спеціалістів економіки та управління. Може бути корисним для студентів економічних спеціальностей ВНЗ.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості вибору методичних положень щодо дослідження попиту споживачів продукції
    (Житомирський державний технологічний університет, 2014) Яковлєв, Анатолій Іванович; Ларка, Людмила Сергіївна
    Досліджено основні методичні положення щодо прогнозування потреб споживачів. Запропонований алгоритм визначення потреб споживачів продукції виробничо-технічного призначення. Визначено основні цілі маркетингових досліджень поведінки споживачів в ринкових умовах. Систематизовано необхідну вихідну інформацію для кожної цілі та її постачальників.
  • Ескіз
    Публікація
    Організація інформаційного забезпечення маркетингових досліджень
    (Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана, 2011) Яковлєв, Анатолій Іванович; Ларка, Людмила Сергіївна
    Систематизовано ознаки класифікації інформації для маркетингових досліджень. Наведені основні види постачальників маркетингової інформації та її зміст в залежності від мети маркетингового дослідження.
  • Ескіз
    Публікація
    Засоби забезпечення раціонального асортименту продукції
    (Сумський державний університет, 2014) Яковлєв, Анатолій Іванович; Ларка, Людмила Сергіївна
    У статті запропоновано доповнювати аналіз асортименту продукції розрахунками його раціональності за критерієм Спірмена, а також обґрунтовано доцільність застосування як критерію ранжування асортиментних груп продукції при побудові діаграми Парето маржинального прибутку.