Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 71
  • Ескіз
    Документ
    Організації стратегічного управлінського обліку: міжнародний досвід
    (ФОП Томенко Ю. І., 2019) Александрова, Вікторія Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Необхідність оцінки ефективності інновацій для підприємств
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Овсієнко, Артур Ігорович
  • Ескіз
    Документ
    Державна регіональна економічна політика сталого розвитку: галузево-секторальний аспект
    (Видавництво ХарРІ НАДУ "Магістр", 2017) Майстро, Сергій Вікторович; Майстро, Руслана Григорівна; Більовський, М. О.
    За часи незалежності Україна пройшла складний шлях від планово-адміністративної до ринкової економіки, але непослідовність і суперечливість дій, а також безсистемність у формуванні та реалізації механізмів державного регулювання призвели до негативних соціально-економічних зрушень в країні, спричинили суттєві диспропорції у розвиткові регіонів. Для подолання негативних тенденцій необхідно визначити основні напрямки державної економічної політики з точки зору забезпечення необхідних темпів соціально-економічного розвитку регіонів країни та підвищення рівня життя населення.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка конкурентної позиції України за світовими рейтингами інноваційності
    (2019) Майстро, Руслана Григорівна; Назаренко, Дарина Сергіївна
  • Ескіз
    Публікація
  • Ескіз
    Публікація
    Створення сильних конкурентний позицій підприємства завдяки стратегічній сили маркетингу
    (Національний фармацевтичний університет, 2016) Зубкова, Т. А.; Літвиненко, Марія Владиславна
    Обґрунтовано, що формування стійких конкурентних переваг здійснюється на основі найбільш повного взаємозв'язку стратегічних можливостей підприємств з внутрішнім потенціалом. Проаналізовано діяльність одного з найбільш перспективних українських аграрних підприємств ЗАТ "РОС АГРО". Визначено основні напрями реформування його маркетингової діяльності на основі стратегічного конкурентного аналізу.
  • Ескіз
    Публікація
    Ланцюг створення вартості М. Портера у визначенні конкурентних переваг промислового підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2014) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна; Кобєлєва, Анна Валеріївна
  • Ескіз
    Публікація
    Аудит маркетингової товарної політики підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Кучіна, Світлана Едуардівна
  • Ескіз
    Публікація
    Брендінг у маркетинговій діяльності підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2013) Грабовенко, Є. В.; Косенко, Олександра Петрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Розробка системи залучення зарубіжних інвестицій для торгової фірми в умовах глобалізації
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Горовий, Дмитро Анатолійович; Горова, Ксенія Олександрівна; Пономаренко, Ольга Іванівна
    У статті розглянуті основні проблеми та перспективи залучення зарубіжних інвестицій для торгової фірми в умовах глобалізації. Проаналізовано статистичні данні, які відображають динаміку іноземних інвестицій. Визначено особливості залучення інвестицій саме торговельною фірмою. Об'єктом дослідження є системи залучення зарубіжних інвестицій на торговельне підприємство в умовах глобалізації. Предметом дослідження є розробка раціональних систем для залучення зарубіжних інвестицій на підприємство. Методичними засобами дослідження є аналіз, системний підхід, систематизація та узагальнення. В основу даного наукового дослідження входять економічні праці вітчизняних та закордонних авторів. Залучення іноземних інвестицій в Україні розглянуто на прикладі торгової фірми "Ашан". В роботі наведено SWOT-аналіз для визначення перспектив на приваблення більшої кількості інвесторів. Авторами запропоновані три схеми систем залучення інвестицій на торговельні фірми України.