Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 27
  • Ескіз
    Публікація
    Цифровізація маркетингових досліджень в умовах воєнного стану
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Коломоєць, Анастасія; Аксьонов, Денис; Ларка, Людмила Сергіївна
    Досліджено вплив воєнного стану в Україні на темпи цифоровізації маркетингової діяльності. Визначено метрики маркетингової діяльності на етапі діагностування проблеми маркетингового дослідження. Обґрунтовано доцільність проведення онлайн досліджень за умов воєнного стану. Показані можливості мінімізації інформаційних ризиків за рахунок інструментів цифрового маркетингу
  • Ескіз
    Публікація
    Інфлюенсер-маркетинг як інструмент впливу на аудиторію
    (WSEH, 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Коваленко, О. В.
  • Ескіз
    Публікація
    Специфіка маркетингової діяльності закладів освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Владимирова, В. І.; Ларка, Людмила Сергіївна
    Досліджено специфіку маркетингу освітніх послуг. Проаналізовано роль офіційного сайту закладу освіти у просуванні освітніх послуг. Охарактеризовано складові комплексу маркетингу для закладу освіти.
  • Ескіз
    Публікація
    Використання проектного менеджменту у маркетингу на підприємстві
    (Центральноукраїнський національний технічний університет, 2021) Васильцова, Світлана Олександрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Використання інформаційних технологій в маркетингу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Васильцова, Світлана Олександрівна; Оборіна, Анастасія Юріївна
    У статті проаналізовано сутність такої категорії як інформаційні технології та їх використання в маркетингової діяльності підприємства. Були виявлені фактори як зовнішні так і внутрішні, які мають великий вплив на цю категорію. Безперервна регенерація інформаційних технологій породила інформаційні системи. Інформаційні системи - це сукупність правил, які вирішують, які дані відбирати і як їх обробляти. Розвиток інформаційних технологій викликав великі зміни в структурі організації і вплинув на всі операції бізнесу. Комунікація, купівля-продаж, отримання інформації, маркетинг і реклама, управління, охорона здоров'я, логістика, банківська справа набувають нових форматів завдяки інформаційним технологіям. В даному дослідженні було розглянуто вплив ІТ на маркетинг. ІТ вплинули на маркетинг як маркетингові інформаційні системи, що підтримують всі маркетингові операції бізнесу, так і диверсифікацію маркетингового процесу. Ми мали на меті проаналізувати ці два основні ефекти в нашому дослідженні. Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій вніс багато нового та прискорив сучасні процеси. Інформаційні технології вплинули на стиль роботи організацій. Економічні та соціальні наслідки цих змін викликали великі зміни в структурі організації. Організації, які хотіли вижити, інвестували в інформаційні технології і таким чином зробили свої стилі роботи сумісними з інформаційними технологіями. Цим обміни не обмежилися, і вони направили організації на інвестиції в оновлення, оновлення та відновлення апаратного та програмного забезпечення. Інвестиції організацій зробили організаційну структуру більш плоскою, збільшили кількість співробітників і бюрократичних робіт, зменшили витрати на комунікацію, формування та збереження документів. Вона також використовується від найнижчого рівня управління до найвищого рівня і підтримує всі рівні управління у прийнятті рішень. Це забезпечило гнучкість організаціям, які надають перевагу центральному або місцевому управлінню, і вплинуло на організаційний контроль, комунікацію, механізм повноважень і процес прийняття рішень. Інформаційні технології, які використовуються на всіх рівнях управління, сьогодні є стратегічним інструментом для ділового світу. Інформаційні технології сприяють створенню основи організації та виконують такі функції, як маркетинг, логістика, продаж, надання послуг, закупівля, управління людськими ресурсами, менеджмент. Вони також зміцнюють ланцюжок створення вартості між організаціями, клієнтами та постачальниками. Всі рівні управління здійснюються за допомогою інформаційних технологій. З цим новим інформаційним етапом організації повинні змінити свої маркетингові дії.
  • Ескіз
    Публікація
    "Електронізація" бізнесу як фактор розвитку комерційної діяльності підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Мірошник, Марія Володимирівна; Літвиненко, Марія Владиславна
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості інтернет-маркетингу підприємств України для світового ринку
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Дрепін, Іван Миколайович ; Літвиненко, Марія Владиславна
  • Ескіз
    Публікація
    Відновлення роботи промисловості під час економічної кризи
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Тарасов, С. Ю.; Літвиненко, Марія Владиславна
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження системи управління маркетингом на сучасному підприємстві
    (2021) Літвиненко, Марія Владиславна; Скорик, Інна Миколаївна