Кафедра "Економіка та маркетинг"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.
На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.
Переглянути
Результати пошуку
Публікація Формування засобів маркетингових комунікацій машинобудівних підприємств(ФОП Іванченко І. С., 2023) Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Горовий, Дмитро АнатолійовичВ монографії викладено сучасні уявлення про маркетингові комунікації машинобудівних підприємств. Розглянуто питання класифікації засобів комунікацій промислових підприємств, впливу засобів маркетингових комунікацій на фінансовий результат промислового підприємства, витрат на засоби маркетингових комунікацій на прикладі машинобудівних підприємств України. Для студентів, аспірантів, спеціалістів в галузі маркетингу.Публікація Increasing marketing activity of hotel and restaurant business enterprises as a basis for the development of the tourism industry(ПП "Ліра ЛТД", 2021) Kuzmynchuk, N. V.; Dombrovska, S. V.; Konarivska, O. B.; Leonenko, N. A.; Chernobrovkina, S. V.; Asaulenko, N. V.Modern views on the role and importance of partnership marketing are the basis for the effective strategyormation for the competitiveness of the hotel and restaurant industry and the tourism business in a crisis time of the tourism industry due to the coronavirus pandemic and the effect of restrictive measures. The presented article is aimed at the using modern analytical and methodological tools for assessing the competitive status and marketing activity of the hotel and restaurant enterprises and tourism business in the context of applying the principles of marketing partnerships and its implementation in practice of tourism. The purpose of the article is to develop and implement a model of resource-activity potential management and the formation of a competitive status of hotel and restaurant business enterprises and the development of tourism industry based on marketing of affiliate relations. With the help of the factor analysis it is formed the components and indicators of competitive status of the hotel and restaurant enterprises and tourism business, emphasizing the importance of marketing activity in the field of the service promotion and partnership with stakeholders as a reflection of mobilization and the full use of marketing potential.This methodical approach to assessing the level of competitive status of the enterprises of hotel and restaurant industry and tourism business in the context of the resource and activity support on the implementing principles of the concept of marketing partnerships is proposed. It is established that enterprises have unstable dynamics of the integrated indicator of resource potential and activity, which indicates a lack of attention from managers and managers of the hotel and restaurant business to the formation of partnerships with stakeholders on a long-term basis. The results of the impact modeling of the marketing activity of the hotel and restaurant enterprises and tourism business on the level of their competitive status allowed to propose the measures of managerial influence aimed at solving the problem of increasing competitive status in the difficult conditions of the tourism industry. The practical value is the formation and implementation of the activities aimed at the establishing long-term partnerships with stakeholders in order to form a competitive status of the hotel and restaurant industry and tourism business.Публікація Рівні ефективності маркетингової комунікаційної діяльності підприємств(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Чернобровкіна, Світлана ВіталіївнаПублікація Вплив маркетингових комунікацій на фінансовий результат промислового підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Чернобровкіна, Світлана ВіталіївнаДосліджено вплив маркетингових комунікацій на фінансовий результат промислового підприємства. Розглянуто зміст поняття "фінансовий результат", що займає центральне місце у системі управління та характеризує всі сторони фінансово-господарської діяльності підприємства. Фінансовий результат у формі прибутку виступає головною метою існування підприємства на ринку та одним з ключових показників, який визначає ефективність його діяльності. Перелічено функції фінансових результатів підприємства. Перелічено традиційні та нетрадиційні комунікації, що впливають на позитивний фінансовий результат діяльності підприємства. Запропоновано модель впливу маркетингових комунікацій на фінансовий результат промислового підприємства за рахунок складових комунікативного та економічного ефекту, що дозволяє відстежити вплив кожного заходу маркетингових комунікацій на фінансовий результат промислового підприємства в цілому. Маркетингові комунікаційні заходи призводять до комунікативного ефекту, який виражається у декількох напрямках: інформуванні цільової аудиторії; формуванні певної думки про підприємство та його продукцію; мобілізації споживачів та покупців на певні дії; підвищення рівня активної популярності підприємства; встановлення стійких позитивних асоціацій; збільшення лояльності споживачів і впізнавання бренду виробника. Позитивний комунікативний ефект веде до економічного ефекту: збільшення частки ринку; збільшення товарообігу; підвищення кількості замовлень; збільшення марочного капіталу. У свою чергу, складові економічного ефекту призводять до збільшення прибутку підприємства, що і забезпечує фінансовий результат його діяльності. Узагальнено критерії визначення ефекту від впровадження традиційних та нетрадиційних комунікаційних маркетингових заходів.