Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Розробка концепції нового продукту для підприємства АТ "Слов’янські шпалери - КФТП"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Кітченко, Олена Миколаївна; Сопіна, В. С.
  • Ескіз
    Публікація
    Enterprise communication policy indicators analysis as a part of marketing audit
    (Технологічний центр, 2019) Kitchenko, Olena; Kuchina, S.
    Об’єктом дослідження є процес маркетингового аудиту комунікаційної політики підприємства. Теоретичною основою та методичною базою даного дослідження виступають фундаментальні положення сучасного маркетингу, комунікаційної політики підприємства, напрацювання вчених, що стосуються теоретичних та прикладних засад проведення маркетингового аудиту та застосування рекламного менеджменту. В ході дослідження використовувались загальнонаукові та спеціальні методи, а саме: системно-функціональний підхід щодо дослідження сутності поняття «маркетинговий аудит», метод узагальнення, аналізу і синтезу, та монографічний метод. Запропоновано використання основних напрямків маркетингового аудиту комунікаційної політики підприємства, до яких треба віднести рекламу, зв’язки з громадськістю, стимулювання збуту, прямий маркетинг, участь у виставках, персональний продаж, спонсорську діяльність та інтегровані маркетингові комунікації. Доведено, що їх треба розглядати комплексно, враховуючи особливості і вплив на ефективність роботи підприємства. Маркетинговий аудит дає можливість здійснити порівняння різноманітних засобів комунікаційної політики і обрати найкращий варіант з урахуванням специфіки роботи підприємства. Завдяки цьому запропонована система маркетингових комунікацій ефективно впливає на цільову аудиторію, відповідає характеру запропонованого товару, образу компанії, дає можливість отримати найбільший економічний ефект та комунікативний вплив на споживачів. На відміну від розповсюдженого в Україні досвіду проведення маркетингового аудиту у вигляді контролінгу маркетингової діяльності, у дослідженні доводиться ефективність проведення аудиту за конкретними напрямками, зокрема комунікаційної політики підприємства. Такий підхід неодмінно буде корисним для проведення незалежного контролю діяльності українських підприємств. У роботі теоретичні положення доведені до рівня науково-практичних рекомендацій та можуть бути використані промисловими підприємствами для підвищення рівня ефективності комунікаційної діяльності шляхом проведення маркетингового аудиту.
  • Ескіз
    Публікація
    Необхідність використання маркетингу в малому бізнесі
    (ФО-П Шпак В. Б., 2017) Кітченко, Олена Миколаївна; Корнєєва, І. О.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості стратегічного маркетингового планування на промислових підприємствах
    (Одеський національний економічний університет, 2014) Кітченко, Олена Миколаївна
    У статті розглянуто відмінності між стратегічним і оперативним плануванням маркетингової діяльності у зв'язку зі специфікою промислових підприємств. Надано рекомендації щодо розробки алгоритму маркетингової стратегії для промислового підприємства. Представлено основні відмінності між оперативним та стратегічним плануванням.