Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингова діяльність підприємств
    (ТОВ "Оберіг", 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Васильцова, Світлана Олександрівна; Глухова, Світлана В'ячеславівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Ларка, Людмила Сергіївна; Літвиненко, Марія Владиславна; Максименко, Яна Анатоліївна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
    У підручнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Підручник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.
  • Ескіз
    Публікація
    Розробка рекламних компаній на основі дослідження мотивацій споживачів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Мельниченко, О. М.; Літвиненко, Марія Владиславна
  • Ескіз
    Публікація
    Комерційна діяльність як конкурентна перевага підприємства на ринку
    (2021) Літвиненко, Марія Владиславна; Зайцев, Д. С.
  • Ескіз
    Публікація
  • Ескіз
    Публікація
    Цілісна концепція управління торговим простором і асортиментом фармацевтичної продукції для аптечних мереж
    (Національний фармацевтичний університет, 2021) Літвиненко, Марія Владиславна; Літвиненко, Олександра Олександрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Асортиментна політика торгового підприємства як стратегічний аспект його діяльності
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Зайцев, Д. С.; Літвиненко, Марія Владиславна
  • Ескіз
    Публікація
    Створення сильних конкурентний позицій підприємства завдяки стратегічній сили маркетингу
    (Національний фармацевтичний університет, 2016) Зубкова, Т. А.; Літвиненко, Марія Владиславна
    Обґрунтовано, що формування стійких конкурентних переваг здійснюється на основі найбільш повного взаємозв'язку стратегічних можливостей підприємств з внутрішнім потенціалом. Проаналізовано діяльність одного з найбільш перспективних українських аграрних підприємств ЗАТ "РОС АГРО". Визначено основні напрями реформування його маркетингової діяльності на основі стратегічного конкурентного аналізу.
  • Ескіз
    Публікація
    Сучасні проблеми в управлінні потенціалом підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Фільчакова, М. В.; Літвиненко, Марія Владиславна
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційна діяльність підприємства як джерело підвищення прибутку
    (НТУ "ХПІ", 2011) Літвиненко, Марія Владиславна; Кедревич, І. В.
    В статті розглядається роль інноваційної діяльності в підвищенні прибутковості підприємств і організацій, її вплив на конкурентоспроможність та ефективність діяльності підприємств. Наведено основні напрямки збільшення прибутку підприємств, шляхом впровадження інновацій. Отримані в роботі результати мають практичне значення для підвищення конкурентоспроможності та ефективності роботи підприємства.