Кафедра "Економіка та маркетинг"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.
На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.
Переглянути
Результати пошуку
Публікація Рекламна стратегія готелю в повоєнний період: міжнародний аспект(2023) Чернишов, Євген; Ларка, Людмила СергіївнаВизначено основні канали збуту готельних номерів. Сформульовано особливості рекламної стратегії при прямому продажі готельних послуг. Систематизовані показники ефективності рекламної стратегії при агентському продажі готельних номерів через туристичні фірми.Публікація Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Маркетингові дослідження"(2023) Ларка, Людмила СергіївнаНаведено алгоритми роботи на практичних заняттях з дисципліни "Маркетингові дослідження" за темами згідно робочої навчальної програми дисципліни: розгляд ситуацій для визначення проблеми маркетингового дослідження, формулювання завдань та гіпотез маркетингового дослідження, відбір постачальників маркетингової інформації, оцінка персоналу, який працює з постачальниками маркетингової інформації, розробка плану досліджень, вибір методу збору інформації, розробка опитувальних форм для збирання первинної інформації, процедура кодування анкет, застосування кластерного аналізу для сегментації ринку, застосування кореляційно-регресійного аналізу в маркетингових дослідженнях, кількісні та якісні методи прогнозування збуту продукції, ділова гра з дослідження поведінки споживачів, індикатори внутрішнього середовища підприємства та методичні підходи до їх аналізу, ділова гра з дослідження брендів, ділова гра з проведення маркетингового дослідження у сфері послуг.Публікація Менеджмент та маркетинг на ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг(2020) Перерва, Петро Григорович; Долина, Ірина Володимирівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Носирєв, Олександр Олександрович; Ткачова, Надія ПетрівнаУ тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст ринкової діяльності в туристичній індустрії, основні характеристики ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів дослідження ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг та оформлення їх результатів Наводиться список рекомендуємої для більш детального вивчення предмета літератури. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Туризм" (дисципліна "Маркетинг туристичної діяльності") очної та заочної форм навчання.Публікація Концептуальні підходи до моніторингу кон'юнктури товарного ринку промислового підприємства(Одеський національний політехнічний університет, 2018) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія ПетрівнаПублікація Підприємництво: інноваційна діяльність, маркетинг, логістичні процеси, облік та оподаткування(ТОВ "Планета-принт", 2016) Фортмюллер, Ріхард; Савченко, Ольга Ігорівна; Перерва, Петро Григорович; Сисоєв, Володимир Вікторович; Посохов, Ігор Михайлович; Косенко, Олександра Петрівна; Побережна, Наталія Миколаївна; Побережний, Роман Олегович; Ткачов, Максим Михайлович; Нестеренко, Роман Олександрович; Побережна, Катерина ВікторівнаПідручник містить розширені матеріали, що необхідні для розуміння та ведення підприємницької діяльності, розуміння механізмів пошуку та ідентифікації можливостей для бізнесу, написання бізнес плану, аналізу ефективності бізнес - проектів, визначенні питань управління креативністю, маркетингової діяльності, логістичних процесів та особливостей інноваційної складової підприємництва. Призначено для студентів та аспірантів економічних, управлінських спеціальностей та фахівців інженерних та креативних галузей економіки.Публікація Маркетингові дослідження(НТУ "ХПІ", 2012) Ларка, Людмила Сергіївна; Ларка, Андрій ВолодимировичКонспект лекцій з дисципліни "Маркетингові дослідження". Наведено понятійно-категоріальний апарат курсу, стислий огляд тем з методології проведення маркетингових досліджень, розглянуто основні види маркетингових досліджень, можливі цілі маркетингових досліджень, необхідна інформація та джерела її отримання, наведено методичний інструментарій оброблення даних маркетингових досліджень.Публікація Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг"(НТУ "ХПІ", 2017) Косенко, Олександра ПетрівнаДані методичні вказівки розроблені відповідно до учбової програми дисципліни «Маркетинг» і покликані допомогти студентам заочного навчання організувати свою роботу по детальнішому вивченню теоретичних і методичних основ, аналітичних процедур і практичних навиків по даній дисципліні. У даних методичних вказівках викладаються основні вимоги до написання контрольної роботи по учбовій дисципліні «Маркетинг», структура, об'єм, вміст і критерії її оцінки Контрольна робота по курсу «Маркетинг» є самостійною науково-дослідною роботою з використанням законів, принципів, методів і всього інструментарію маркетингу. Вона забезпечує закріплення знань, отриманих на заняттях по курсу «Маркетинг» і має на увазі самостійне быльш глибоке вивчення перерахованих нижче тим. Контрольна робота по дисципліні «Маркетинг» є складовою частиною державної атестації студента і повинна свідчити про його здатність використовувати отримані знання для самостійного вирішення актуальних і практично значимих завдань маркетингу.Публікація Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг промислових підприємств"(НТУ "ХПІ", 2017) Косенко, Олександра ПетрівнаДані методичні вказівки розроблені відповідно до учбової програми дисципліни «Промисловий маркетинг» і мають допомогти студентам заочного навчання організувати свою роботу по детальнішому вивченню теоретичних і методичних основ, аналітичних процедур і практичних навиків по дисципліни. У даних методичних вказівках викладаються основні вимоги до написання контрольної роботи по учбовій дисципліні «Маркетинг», структура, об'єм, вміст і критерії її оцінки Контрольна робота по курсу «Маркетинг» є самостійною науково-дослідною роботою з використанням законів, принципів, методів і всього інструментарію маркетингу. Вона забезпечує закріплення знань, отриманих на заняттях з курсу «Промисловий маркетинг» і має на увазі самостійне більш глибоке вивчення перерахованих нижче тим. Контрольна робота з дисципліни «Промисловий маркетинг» є складовою частиною державної атестації студента і повинна свідчити про його здатність використовувати отримані знання для самостійного вирішення актуальних і практично значимих завдань промислового маркетингу.Документ Оцінка економічного збитку від ненадійності електропостачання(Університетська книга, 2015) Яковлєв, Анатолій ІвановичПублікація Економіка виробничо-підприємницької діяльності(НТУ "ХПІ", 2006) Перерва, Петро Григорович; Погорєлов, Микола Іванович; Мехович, Сергій Анатолійович; Гаврись, Олександр Миколайович; Тимофєєв, Володимир Миколайович; Маслак, Ольга Іванівна; Погорєлов, Сергій Миколайович; Тимофєєв, Дмитро Миколайович; Погорєлов, Ігор Миколайович; Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Гаврись, Микола ОлександровичУ посібнику розглядаються найважливіші сучасні наукові концепції економіки та маркетингу виробництва в умовах ринкової економіки, сучасні форми підприємництва, використання ресурсів і виробничого потенціалу фірми. Особлива увага приділена інтелектуальній власності, економіці інноваційної та інвестиційної діяльності. Посібник призначений для студентів вищих закладів освіти, аспірантів, викладачів і наукових співробітників.