Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості використання маркетингових нейротехнологій у соціальних мережах
    (2024) Мащенко, Марина Анатоліївна; Момотков, Ігор Сергійович; Гудименко, Вячеслав Павлович
  • Ескіз
    Публікація
    Вимоги до сучасної системи управління запасами підприємства
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Мащенко, Марина Анатоліївна; Гудименко, Вячеслав Павлович; Момотков, Ігор Сергійович
  • Ескіз
    Публікація
    Управління конкурентоспроможністю компанії шляхом підвищення ефективності асортиментної політики в сучасних ринкових умовах
    (Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2024) Мащенко, Марина Анатоліївна; Сергієнко, Олена Андріанівна; Гудименко, Вячеслав Павлович
    У роботі розглянуто економічну сутність та здійснено класифікацію факторів конкурентоспроможності підприємства; розглянуто поняття асортиментної політики та її роль у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства; запропоновано інструментарій оцінки та аналізу рівня конкурентоспроможності підприємства; розглянуто методи оцінки ефективності асортиментної політики в сучасних ринкових умовах; запропоновано концептуальну модель оцінки конкурентоспроможності асортиментної політики підприємства; здійснено оцінку конкурентних варіантів асортиментної політики з використанням кластерного аналізу; здійснено розпізнавання конкурентної асортиментної політики на основі методів дискримінантного аналізу
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Економіка та організація інноваційної діяльності у торгівлі"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Сергієнко, Олена Андріанівна; Мащенко, Марина Анатоліївна; Лісна, Ірина Федорівна; Застьола, Євген Олексійович
    Ефективне функціонування вітчизняних підприємств на сучасному етапі розвитку економіки України безпосередньо залежить від їх активної інноваційної діяльності. Сьогодні інноваційна діяльність підприємств стає одним із найвагоміших чинників досягнення стійких ринкових позицій, отримання конкурентних переваг і забезпечення фінансової стабільності. У свою чергу, інноваційні напрями стратегій та тактики розвитку підприємства ставлять нові вимоги до змісту, організації та методики управлінської діяльності, викликають необхідність формування й удосконалення специфічних форм інноваційної діяльності на підприємстві. Усе це обумовлює необхідність поглибленого вивчення теоретичних та практичних засад щодо економіки й організації інноваційної діяльності на підприємстві. Метою викладання навчальної дисципліни «Економіка та організація інноваційної діяльності у торгівлі» формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок в області економіки та організації інноваційної діяльності, спрямованих на вирішення проблем ефективного функціонування та розвитку підприємницьких, торговельних і біржових структур в ринкових умовах. У процесі вивчення навчальної дисципліни студенти мають можливість систематизувати та поглибити знання, здобуті на попередніх етапах , таких як лекції, самостійні заняття та консультації. Практичні заняття сприяють контролю ступеня засвоєння та оволодіння теоретичними положеннями. Підготовки до практичних занять включає ознайомлення з матеріалами презентацій, конспектами лекцій і рекомендованою літературою. У процесі занять студент має бути готовий до обговорення основних питань за кожною темою, виконання практичних, розрахункових і ситуаційних завдань. Практичні завдання грунтуються на реальних ситуаціях з економічного життя, що виникають під час підприємницької діяльності.