Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичних занять з навчальної дисципліни "Біржові операції"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Степуріна, Світлана Олександрівна
    Методичні вказівки щодо забезпечення практичної роботи студентів з дисципліни «Біржові операції», призначені для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля». Запропоновані методичні вказівки є основою для опанування студентами практичної складової дисципліни, вивчення якої передбачає систематизацію знань з історії розвитку, особливостей, специфіки біржових операцій в Україні і світі, правового забезпечення біржової торгівлі та особливостей цього виду економічної діяльності. Метою вивчення дисципліни є формування у студентів глибоких теоретичних знань, набуття практичних навичок щодо організаційно-економічних засад діяльності бірж, як основного елементу інфраструктури ринку; порядку, підготовки, укладання та виконання біржових угод, ефективного використання біржових операцій в комерційній діяльності, вміння вільно орієнтуватись у категоріальному апараті та матаматичному інструментаріїбіржових операцій.
  • Ескіз
    Документ
    Використання економіко-математичного моделювання у логістиці
    (Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2023) Степуріна, Світлана Олександрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни "Економіко-математичні методи та моделі"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-02) Соснов, Ігор Ігорович; Шапран, Євген Миколайович; Сергієнко, Олена Андріанівна; Степуріна, Світлана Олександрівна
    Курсовий проєкт є однією з найефективніших форм самостійної роботи студентів. Мета курсового проєкту: допомогти студентові закріпити та поглибити теоретичні знання, здобуті у процесі вивчення дисципліни «Економіко-математичні методи та моделі». Курсовий проєкт як важлива форма навчального процесу покликана навчити майбутнього фахівця самостійно узагальнювати й аналізувати інформаційні джерела (монографії, підручники, навчальні посібники, публікації періодичної преси), статистичні і практичні матеріали, використовувати необхідне для виконання проєкту програмне забезпечення. Курсовий проєкт засвідчує, наскільки знання, що здобуті студентами в процесі вивчення курсу «Економіко-математичні методи та моделі», є глибокими і фундаментальними; характеризує вміння студентів самостійно дослідити поставлені питання обраної теми.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Управління комерційним ризиком"
    (2023) Степуріна, Світлана Олександрівна; Соснов, Ігор Ігорович
    Подано практичні завдання та методичні вказівки до їх виконання з навчальної дисципліни "Управління комерційним ризиком", що мають сформувати й закріпити у студентів уміння та навички оброблення й аналізу інформації в галузі управління комерційним ризиком. Рекомендовано для студентів спеціальності 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" другого (магістерського) рівня вищої освіти всіх форм навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Світовий ринок товарів та послуг"
    (2022) Степуріна, Світлана Олександрівна; Шапран, Олена Євгенівна
    Дисципліна «Світовий ринок товарів та послуг» висвітлює питання щодо сутності, характерних рис, товарної структури та сучасної інфраструктури світового ринку, дозволяє набути практичні навички оцінювання ситуації на окремих товарних ринках. Вивчення навчальної дисципліни збагачує уявлення про характер процесів, що відбуваються на світових товарних ринках, дає можливість пізнати їх як суперечливу єдність національних та міжнародних проявів суспільного життя, поглиблює знання про проблеми розробки кон’юнктурних прогнозів поведінки споживачів на окремих товарних ринках, потенційні можливості виходу України на світовий ринок. Важливою складовою світового ринку є діяльність торговельних посередників, що створюють відповідні вузлові структури в цій системі.
  • Ескіз
    Документ
    Побудова альтернативної системи рейтингування наукової активності вищих навчальних закладів України: методичні засади та результати апробації
    (НВП ПП "Технологічний Центр", 2017) Раєвнєва, Олена Валентинівна; Степуріна, Світлана Олександрівна
    Стаття присвячена розробці альтернативної системи рейтингування наукової активності вищих навчальних закладів (ВНЗ) України. Структура системи містить два рівні: рівень формування однорідних за ступенем наукової продуктивності кластерів ВНЗ та рівень визначення рейтингової позиції ВНЗ по кожному кластеру. Відмінністю запропонованої рейтингової системи є використання обґрунтованого переліку відносних показників в якості індикаторів рейтингового оцінювання, що дозволяє елімінувати ефект "масштабу виробництва" ВНЗ.