Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Міжнародні ринки товарів та послуг"
    (2022) Степуріна, Світлана Олександрівна; Білоцерківський, Олександр Борисович
    Дисципліна "Міжнародні ринки товарів та послуг" висвітлює питання щодо сутності, характерних рис, товарної структури та сучасної інфраструктури міжнародного ринку, дозволяє набути практичні навички оцінювання ситуації на окремих товарних ринках. Вивчення навчальної дисципліни збагачує уявлення про характер процесів, що відбуваються на міжнародних товарних ринках, дає можливість пізнати їх як суперечливу єдність національних та міжнародних проявів суспільного життя, поглиблює знання про проблеми розробки кон’юнктурних прогнозів поведінки споживачів на окремих товарних ринках, потенційні можливості виходу України на міжнародні ринки. Важливою складовою міжнародних ринків є діяльність торговельних посередників, що створюють відповідні вузлові структури в цій системі. Мета викладання дисципліни "Міжнародні ринки товарів та послуг" полягає у формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок з основ розвитку міжнародних ринків товарів і послуг, формування сучасного економічного мислення в умовах ринкових відносин; закріплення професійних знань з комерційної діяльності щодо сучасних закономірностей і тенденцій розвитку міжнародних товарних ринків.
  • Ескіз
    Публікація
    Ілюстративний матеріал до дисципліни "Економетрика"
    (2022) Сергієнко, Олена Андріанівна; Білоцерківський, Олександр Борисович; Соснов, Ігор Ігорович; Степуріна, Світлана Олександрівна
    В даний час зростає інтерес до математичного моделювання економічних процесів. Це пов’язано з кардинальними змінами світової економічної системи, з розвитком «нової економіки», з руйнівними економічними та фінансовими кризами та деструкціями, що мали місце в останні десятиліття. Нестабільність світової та національної економіки настільки велика, що деякі експерти вважають, що мова йде про кризу сучасної економічної системи в цілому. Соціально-економічна система може бути подана нескінченним числом структурних і функціональних інваріантів, що відбивають взаємозв’язки між різними процесами, які протікають у цій системі (економічними, соціальними, екологічними, демографічними і т. ін.). Опис поведінки системи проводиться за допомогою її якісних і кількісних характеристик, тобто параметрів системи. Параметри становлять основу мови опису систем та при формалізації ототожнюються з незалежними змінними математичного опису процесу їх функціонування. Сучасний економіст повинний знати і вміти використовувати в повсякденній роботі новітні економіко-математичні методи і моделі. Ілюстративний матеріал вигляді рисунків сприятиме засвоєнню теоретичного та практичного матеріалу навчальної дисципліни за окремими темами. Ілюстративний матеріал необхідний для виконання практичних і лабораторних завдань з навчальної дисципліни «Економетрика» та подається у вигляді таблиць, у яких наведені значення статистичних критеріїв.
  • Ескіз
    Публікація
    Підвищення ефективності управління торговими підприємствами на основі інтелектуально-інформаційних систем
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Шапран, Євген Миколайович; Рамазанов, Султан Курбанович; Білоцерківський, Олександр Борисович; Сергієнко, Олена Андріанівна; Гапоненко, Ольга Євгенівна; Степуріна, Світлана Олександрівна; Соснов, Ігор Ігорович
    В монографії викладено сучасні уявлення про застосування інтелектуально-інформаційних систем у діяльності торговельних підприємств. Розглянуто питання розробки методики рейтингової оцінки інтелектуально-інформаційних систем на прикладі CRM-систем, заходів щодо впровадження та вдосконалення інформаційної системи управління торговим підприємством, рекомендації щодо вибору методів оцінки економічної ефективності таких заходів. Для студентів, аспірантів, спеціалістів в галузі підприємництва та торгівлі.
  • Ескіз
    Публікація
    Developing methods for forming brand strategy of higher educational institution
    (Agenda Publishing House, 2017) Степуріна, Світлана Олександрівна; Сергієнко, Олена Андріанівна; Білоцерківський, Олександр Борисович
    Статтю присвячено розробці та застосуванню методичних засобів щодо формування стратегії розвитку бренду ВНЗ, на підставі методів економетричного моделювання та кластерного аналізу, що дає змогу виявити найбільш впливові фактори формування лояльності споживачів освітніх послуг ВНЗ.