Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Регіональна економіка"
    (2021) Білоцерківський, Олександр Борисович; Шапран, Олена Євгенівна
    Сучасний етап світового розвитку характеризується підвищенням ролі регіонів у складі національних економік країн. Тому глобалізація світової економіки, розвиток економіки України та її регіонів у ринкових умовах, адміністративна реформа та надання більшої самостійності територіям, зв’язок між особливостями розвитку регіонів та конкурентоспроможністю держави обумовлюють актуальність та необхідність вивчення регіональної економіки. Метою дисципліни "Регіональна економіка" є формування знань щодо теоретичних і практичних засад територіальної організації продуктивних сил України, сучасного стану та напрямів регіонального розвитку економіки, механізми та закономірності функціонування економіки, а також економічного мислення. У цих методичних вказівках розглянуто основні числові методи, які застосовуються в дисципліні "Регіональна економіка". Кожен розділ присвячений окремій темі дисципліни. Всі розділи побудовані однаково: спочатку викладаються необхідні теоретичні відомості, потім докладно розглядається хід розв’язання задач, наприкінці кожного розділу наведено варіанти індивідуальних домашніх завдань. Варіанти завдань студент вибирає за останньою цифрою номера прізвища у журналі групи. Ці методичні вказівки не замінюють підручників з регіональної економіки. Теоретичні основи викладаються у стислому вигляді. Даються тільки ті відомості, які необхідні безпосередньо для розв’язання задач. Для більш детального вивчення матеріалу рекомендуються такі навчальні видання.
  • Ескіз
    Публікація
    Реалізація маркетингової політики торговельного підприємства на основі оцінки впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Шапран, Євген Миколайович; Сергієнко, Олена Андріанівна; Гапоненко, Ольга Євгенівна; Соснов, Ігор Ігорович; Білоцерківський, Олександр Борисович; Шапран, Олена Євгенівна
    У монографії викладено сучасні уявлення про теоретико-методологічні засади розробки маркетингової політики торговельного підприємства з точки зору системного аналізу. Сформовано структурно-динамічний та рівнево-ієрархічний аспект щодо моделювання оцінки діяльності логістичної системи на підприємстві. Розроблено підхід до маркетингової політики просування продукції. Визначено ефективність роботи логістичного маркетингового відділу підприємства. Монографія призначена для студентів, аспірантів, фахівців, які досліджують проблеми управління торговельним підприємством.
  • Ескіз
    Публікація
    Розробка заходів щодо впровадження та вдосконалення інформаційної системи управління торговельним підприємством
    (2020) Білоцерківський, Олександр Борисович; Шапран, Євген Миколайович; Шапран, Олена Євгенівна
    Визначено поняття інтелектуальної інформаційної системи. Процес впровадження та вдосконалення інформаційної системи управління торговельним підприємством умовно поділено на три етапи: 1) підготовчий, 2) етап впровадження, 3) етап вдосконалення. В рамках кожного етапу конкретизовано рекомендовані заходи. Визначено перспективні напрямки вдосконалення CRM-систем на торговельному підприємстві.
  • Ескіз
    Публікація
    Переваги та недоліки інформаційних систем управління торговельними підприємствами
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Білоцерківський, Олександр Борисович; Шапран, Олена Євгенівна
    Проведено порівняння інформаційних систем: Excel і CRM, визначено їх переваги та недоліки. За результатами порівняння рекомендовано CRM-системи для управління торговельними підприємствами. Досліджено тільки ті CRM-системи, що були визнані основними гравцями в Україні. Перевірено ступінь узгодженості думок експертів щодо таких систем та обрано найбільш оптимальну систему. Висновки про узгодженість думок експертів робилися за коефіцієнтом конкордації Кендалла.