Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Використання економіко-математичного моделювання у логістиці
    (Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2023) Степуріна, Світлана Олександрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Складська логістика та управління запасами"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Білоцерківський, Олександр Борисович
    Складська логістика та управління запасами займає ключове місце в логістичній системі як окремого підприємства, так і матеріально-технічного забезпечення торгово-промислової корпорації в цілому. Забезпечення єдиного і безперервного процесу постачання структурних одиниць на всіх рівнях ієрархії необхідними запасами в оптимальній кількості і заданої якості – це найважливіша гарантія їхнього ефективного функціонування і безумовного виконання поставлених планових завдань. Навчальна дисципліна «Складська логістика та управління запасами» належить до вибіркових дисциплін спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля». Предметом навчальної дисципліни є логістичні процеси, які пов’язані зі зміною параметрів форми, часу розміщення запасів на підприємстві. Метою навчальної дисципліни є формування у студентів системних знань і розуміння теоретичних і практичних засад щодо основ логістики, розробки методів організації складського господарства, системи закупівель, приймання, розміщення, обліку товарів і управління запасами з метою мінімізації витрат, пов’язаних із складуванням і переробкою товарів. Завданнями навчальної дисципліни є: 1) проєктування та розробка системи управління запасами на підприємстві; 2) розрахунок показників якості управління запасами продукції;3) організація технологічного процесу на складі, як ланки логістичного ланцюга; 4) оптимізація системи складування з урахуванням специфіки бізнесу та особливостей сучасної економіки.
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми розвитку та формування сучасної логістичної інфрастуктури в Україні: аналіз, виклики та перспективи
    (Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2023) Застьола, Євген Олексійович; Соснов, Ігор Ігорович; Смородін, А. Ю.
  • Ескіз
    Документ
    Основи логістики
    (2022) Сисоєв, Володимир Вікторович
    Методичні вказівки містять плани семінарів, теоретико-методичні рекомендації до розв’язання практичних задач, теоретичні питання та тестові завдання різних рівнів складності для самостійного вивчення і самоконтролю, комплекс практичних задач для самостійного вирішення та індивідуальні розрахункові завдання, метою яких є закріплення й поглиблення теоретичних знань та практичних вмінь, набуття навичок. Рекомендовано для студентів спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» першого (бакалаврського) рівня.
  • Ескіз
    Публікація
    Реалізація маркетингової політики торговельного підприємства на основі оцінки впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Шапран, Євген Миколайович; Сергієнко, Олена Андріанівна; Гапоненко, Ольга Євгенівна; Соснов, Ігор Ігорович; Білоцерківський, Олександр Борисович; Шапран, Олена Євгенівна
    У монографії викладено сучасні уявлення про теоретико-методологічні засади розробки маркетингової політики торговельного підприємства з точки зору системного аналізу. Сформовано структурно-динамічний та рівнево-ієрархічний аспект щодо моделювання оцінки діяльності логістичної системи на підприємстві. Розроблено підхід до маркетингової політики просування продукції. Визначено ефективність роботи логістичного маркетингового відділу підприємства. Монографія призначена для студентів, аспірантів, фахівців, які досліджують проблеми управління торговельним підприємством.