Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Публікація
    Використання мережевого підходу та аналіз даних у системі бізнес менеджменту
    (Луцький національний технічний університет, 2023) Петрухнов, Олексій Валерійович; Сергієнко, Олена Андріанівна
  • Ескіз
    Публікація
    Energy market dynamics as reflected in selected european global indices
    (2024) Bril, Mykhailo; Petrukhnov, Oleksiy; Mehyar, Samer
    The energy market plays an important role in providing appropriate resources, both for the needs of each person and for the development of various economic agents. Such provision makes it possible for individual business entities to function normally, to develop the economy and to satisfy the basic needs of people. Energy resources include oil, gas, fuel oil, and coal. The sale of these resources is carried out through their free sale on the market using various instruments in the form of certain securities. For the purposes of energy market analysis, it is important to know the quotes of such securities, taking into account the peculiarities of the functioning of a certain market segment. Based on this, the work examines the dynamics of the energy market as reflected by individual European global indices. The article presents the dynamics of individual indicators of the corresponding indices and conducts their comparative analysis. This allows you to determine the best time to enter the market. The work presents various graphs and diagrams that allow you to understand the progress of the study and evaluate the results obtained.
  • Ескіз
    Публікація
    Брендинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності ВНЗ
    (Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2023) Петрухнов, Олексій Валерійович; Шапран, Євген Миколайович
    У роботі розглядаються проблеми застосування брендингу у вищих навчальних закладах. Запропоновано етапи формування бренду ВНЗ. У результаті сформовано стратегічний успіх ВНЗ при використанні брендингу.
  • Ескіз
    Публікація
    Принципи управління підприємницькими структурами паливно-енергетичної галузі на засадах державно-приватного партнерства
    (Національний університет "Запорізька політехніка", 2023) Шапран, Євген Миколайович; Петрухнов, Олексій Валерійович
    Досліджено принципи державно-приватного партнерства у розрізі забезпечення розвитку підприємницьких структур паливно-енергетичної галузі.
  • Ескіз
    Публікація
    Економіка і фінанси на транспорті
    (Одеський національний морський університет, 2023) Петрухнов, Олексій Валерійович; Шапран, Євген Миколайович
  • Ескіз
    Публікація
    Державно-приватне партнерство як каталізатор розвитку підприємництва: взаємовигідна співпраця для економічного зростання
    (Західноукраїнський національний університет, 2023) Мащенко, Марина Анатоліївна; Шапран, Євген Миколайович; Петрухнов, Олексій Валерійович
    Обґрунтовано, що державно-приватне партнерство це рушійна сила розвитку підприємництва, оскільки воно відкриває нові перспективи та можливості для створення сприятливого підприємницького середовища. Сформовано основні принципи державно-приватного партнерства України щодо розвитку підприємництва. Систематизовано завдання програми розвитку державно-приватного партнерства щодо розвитку підприємництва, а саме ряд цілей і завдань, спрямованих на підтримку та стимулювання розвитку підприємництва через державно-приватне партнерство: створення сприятливого інвестиційного клімату; підтримка малого та середнього підприємництва; розвиток інноваційного підприємництва; розширення експортного потенціалу; стимулювання співпраці між секторами. Запропоновано основні напрями становлення державно-приватного партнерства в Україні щодо розвитку підприємництва. Для забезпечення успішного державно-приватного партнерства (ДПП) для розвитку підприємництва запропоновано такий методичний підхід, який включає наступні етапи: аналіз потреб та цілей; розробка стратегії державно-приватного партнерства щодо розвитку підприємництва; удосконалення законодавчої бази; створення механізмів комунікації; фінансова підтримка; створення сприятливого регуляторного середовища; підтримка освіти та навчання; моніторинг та оцінка спільних проєктів ДПП. Цей методичний підхід допоможе створити сприятливу платформу для державно-приватного партнерства та сприяти розвитку підприємництва. Дослідження принципів, методів і напрямів реалізації механізмів державно-приватного партнерства дозволило побудувати організаційно-економічну модель його функціонування з метою розвитку підприємництва, що дозволить ефективно координувати дії підприємств, ринкових інституцій та державних органів для спільного розвитку підприємництва та досягнення позитивних соціально-економічних результатів.
  • Ескіз
    Публікація
    Development of the Energy Sector in the Display of Key Exchange Indices
    (2023) Petrukhnov, O. V.; Negliad, A. V.; Lyashenko, Vyacheslav
    Economic development makes it necessary to provide a sufficient amount of resources and sources of their receipt. Among such objects, a special place is occupied by those that allow you to receive energy. This type of resource is important for the implementation of all types of activities and the functioning of any types of business entities, households. Obtaining this resource is associated with the use of minerals or the possibility of using renewable sources. In the first case, it is important to know the availability of minerals, which is generally determined by the dynamics of the respective prices. These prices are formed as a result of trading on the stock exchange and are determined by the dynamics of the respective stock indices. We consider various exchange indicators. The dynamics of the relationship of such indices is also considered. The paper presents a series of graphs and charts that allow you to understand the progress of the study. The results obtained make it possible to assess the dynamics of the development of the global energy sector.
  • Ескіз
    Публікація
    Практичні завдання та методичні вказівки до їх виконання з навчальної дисципліни "Електронна комерція та глобальне підприємництво"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Сергієнко, Олена Андріанівна; Шапран, Євген Миколайович; Іпполітова, Інна Ярославівна; Петрухнов, Олексій Валерійович
    Швидкий технологічний розвиток в галузі електроніки та кібернетики є передумовою інтенсивного зростання процесів інформатизації у всіх сферах народного господарства. Становлення інформаційного суспільства призвело до прогресування інформаційно-комунікаційних технологій, яке дозволяє вирішувати складні економічні завдання як на рівні окремих комерційних структур, так і на загальнодержавному рівні. Значна частина бізнесу перетворюється на електронний формат та переходить до глобального середовища Інтернет. Одним із засобів підтримки процесів інформатизації в економічному середовищі є електронна комерція, яка забезпечує максимальну ефективність комерційних операцій, оперативну реакцію на зміни ринку товарів та послуг, розширення сфери впливу комерційних суб'єктів і підсилення їх конкурентних переваг. Сучасний економіст повинен знати і уміти використовувати в повсякденній роботі новітні інформаціййні технологіїї. Швидкий розвиток і широке застосування засобів обчислювальної техніки визначають вимоги до підготовки сучасного економіста, що повинен за допомогою впровадження і використання систем електронної комерції вміти аналізувати та підвищувати ефективність складних економічних процесів на підприємстві. Навчальна дисципліна «Електронна комерція та глобальне підприємництво» буде корисна маййбутнім аналітикам, менеджерам, економістам, фахівцям в сфері ІТ, тим, хто збирається заййматися підприємництвом та мати власний електронний бізнес. Метою викладання даної навчальної дисципліни є надання здобувачам вищої освіти компетентностей стосовно виконання ділових операцій та угод з використанням електронних засобів. Для досягнення мети поставлені такі основні завдання: засвоєння теоретичних і практичних засад електронної комерції, типів електронних платежів, методів захисту інформації; набуття вмінь застосовувати технології електронної комерції з метою створення стратегічних конкурентних переваг для підприємства.