Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості використання маркетингових нейротехнологій у соціальних мережах
    (2024) Мащенко, Марина Анатоліївна; Момотков, Ігор Сергійович; Гудименко, Вячеслав Павлович
  • Ескіз
    Публікація
    Державно-приватне партнерство як каталізатор розвитку підприємництва: взаємовигідна співпраця для економічного зростання
    (Західноукраїнський національний університет, 2023) Мащенко, Марина Анатоліївна; Шапран, Євген Миколайович; Петрухнов, Олексій Валерійович
    Обґрунтовано, що державно-приватне партнерство це рушійна сила розвитку підприємництва, оскільки воно відкриває нові перспективи та можливості для створення сприятливого підприємницького середовища. Сформовано основні принципи державно-приватного партнерства України щодо розвитку підприємництва. Систематизовано завдання програми розвитку державно-приватного партнерства щодо розвитку підприємництва, а саме ряд цілей і завдань, спрямованих на підтримку та стимулювання розвитку підприємництва через державно-приватне партнерство: створення сприятливого інвестиційного клімату; підтримка малого та середнього підприємництва; розвиток інноваційного підприємництва; розширення експортного потенціалу; стимулювання співпраці між секторами. Запропоновано основні напрями становлення державно-приватного партнерства в Україні щодо розвитку підприємництва. Для забезпечення успішного державно-приватного партнерства (ДПП) для розвитку підприємництва запропоновано такий методичний підхід, який включає наступні етапи: аналіз потреб та цілей; розробка стратегії державно-приватного партнерства щодо розвитку підприємництва; удосконалення законодавчої бази; створення механізмів комунікації; фінансова підтримка; створення сприятливого регуляторного середовища; підтримка освіти та навчання; моніторинг та оцінка спільних проєктів ДПП. Цей методичний підхід допоможе створити сприятливу платформу для державно-приватного партнерства та сприяти розвитку підприємництва. Дослідження принципів, методів і напрямів реалізації механізмів державно-приватного партнерства дозволило побудувати організаційно-економічну модель його функціонування з метою розвитку підприємництва, що дозволить ефективно координувати дії підприємств, ринкових інституцій та державних органів для спільного розвитку підприємництва та досягнення позитивних соціально-економічних результатів.