Кафедра "Підприємництво, торгівля і логістика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32369

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/business

Від 2021 року кафедра перейменована та має назву "Підприємництво, торгівля i логістика" (Наказ 552 ОД від 26.11.2021 року), попередня назва – "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів", первісна – кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності.

Кафедра комерційної, торговельної та підприємницької діяльності заснована в 2017 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Викладачі кафедри є членами Харківського осередку Українського товариства товарознавців і технологів (УТТТ), що входить до Міжнародній асоціації товарознавства, інновацій та сталого розвитку (International Association of Commodity Science, Innovation and Sustainability) IACSIS.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора наук: 2 – економічних, 1 – технічних; 7 кандидатів наук: 4 –економічних, 3 – технічних; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Hubs of sustainable development: process approach to strategic management of innovations in National technical university
    (Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського, 2020) Garnyk, Liudmyla Petrivna; Sherstyuk, V. S.; Osinkin, A. A.
  • Ескіз
    Документ
    Management of higher education for intellectual capital of company formation
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Garnyk, Liudmyla Petrivna; Snihurova, I. I.
    Culture determines and creates educational content, its concepts and methodology. Readiness and responsibility to deconstruction of traditional beliefs, viewpoints and practices that are getting to compromise threw common human values have formed fundament of philosophy of modern education. Great influence on establishment of intercultural formal and non-formal education as like as its philosophy was made by global corporate development with its main strategic resource - knowledge - generated by socially and culturally flexible highly qualified experts. In our research we made attempt to observe main turning points of formation and further development of contemporary intercultural education paradigm in relation with trends of social and economic development in global and postmodern philosophy of education contexts.
  • Ескіз
    Документ
    Career management activity in the light of global pragmatism: solutions for Ukraine
    (Дніпровська академія неперервної освіти Дніпропетровської обласної ради, 2020) Garnyk, Liudmyla Petrivna; Manukian, E.; Snihurova, I. I.; Shapran, Olena
  • Ескіз
    Документ
    Тенденції освітньої міграції та її вплив на інституційне середовище в Україні
    (Мукачівський державний університет, 2018) Степуріна, Світлана Олександрівна; Дериховська, В. І.
    Статтю присвячено дослідженню тенденцій освітньої міграції та чинників, що її спричиняють. Проаналізовано міжнародній освітній ринок щодо позицій країн – експортерів освітніх послуг та країн – донорів освітніх мігрантів, визначено вплив освітньої міграції на розвиток національної системи вищої освіти та економіки країни у цілому. Окреслено перелік тактичних та стратегічних заходів щодо ефективного державного регулювання, управління та розвитку процесів освітньої міграції в Україні.
  • Ескіз
    Документ
    Contemporary concept of multicultural education
    (НТУ "ХПІ", 2015) Jarraf, M.; Garnyk, Liudmyla Petrivna
    Article is devoted to philosophycal interpritation and critical rethinking of multicultural education consept. In the article are observed cultural, political, ideological aspects of multicultural education in Western and in Eastern countries considering diametrically opposite points of view represented by followers of eurocentrism and orientalism in their eternal antagonistic dispute.