Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
16 результатів
Результати пошуку
Публікація Маркетингові інструменти для ефективного виходу на міжнародні ринки(ТОВ "ДКС Центр", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Бур'ян, Олег ОлексійовичРозширення зовнішньоекономічної діяльності підприємств вимагає подальшого розвитку та вдосконалення маркетингових підходів за рахунок маркетингових інструментів. Вихід на міжнародний ринок — це великий крок для будь-якої компанії, але з правильним плануванням та стратегією він може стати джерелом нових можливостей та успіху. Актуальністю обраної теми дослідження є важливість зовнішньоекономічної діяльності для прогресу та розвитку економіки будь-якої країни. Зростання глобалізації та інтернаціоналізації світового господарства створює нові можливості для підприємств розширити свої ринки збуту та залучити нових клієнтів. В даній статті були розроблені конкретні рекомендацій щодо впровадження актуальних маркетингових стратегій, за рахунок маркетингових інструментів, які спрямовані на розширення зовнішньоекономічних зв'язків підприємства і виходу на міжнародні ринки. Автором були запропоновані важливі компоненти стратегії міжнародних ринків та виокремлені кроки, які складають основу плану міжнародного маркетингу. Також, як висновок, автор було рекомендовані найефективніші канали міжнародного маркетингу на 2024 рік.Публікація Роль маркетингового менеджменту в забезпеченні стійкого росту підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Бур'ян, Олег ОлексійовичПублікація Роль соціальних мереж у формуванні іміджу та репутації бренду(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Лучинський, Максим Володимирович; Косенко, Олександра ПетрівнаПублікація Мережеві систем лояльності як інструмент підвищення конкурентоспроможності в товарному бізнесі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Лучинський, Максим ВолодимировичПублікація Маркетингові підходи до розширення зовнішньоекономічної діяльності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Бур'ян, О.Публікація Формування конкурентних переваг бізнес-структур на засадах маркетингових інновацій(ТОВ "Оберіг", 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Сисоєв, Володимир Вікторович; Ткачова, Надія Петрівна; Заруба, Віктор Яковлевич; Кітченко, Олена Миколаївна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Райко, Діана Валеріївна; Федоренко, Ірина Анатоліївна; Ларка, Людмила Сергіївна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга Іванівна; Глухова, Світлана В'ячеславівнаКолективна монографія розкриває сутність актуальних питань сучасного управління конкурентоспроможністю підприємств в контексті використання та впровадження розроблених науково-методичних засад, концепцій, методик та інших підсумків досліджень; розвинення концепцій формування та вдосконалення конкурентних переваг бізнес-структур; розроблення практичних рекомендацій щодо застосування сучасних методів та підходів стратегічного управління на засадах маркетингових інновацій. Монографія розрахована для використання викладачами, аспірантами галузі знань «Управління та адміністрування» закладів вищої освіти, студентами, керівниками організацій та всіма професійно зацікавленими особами.Публікація Методичні вказівки до написання дипломної роботи для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Косенко, Олександра Петрівна; Кітченко, Олена МиколаївнаПриєднання вищих навчальних закладів України до європейського освітнього простору на основі Болонської декларації висуває до них принципово нові вимоги щодо змісту навчання, організації навчального процесу та самостійної роботи, зокрема до форм та методів діагностики якості освіти та професійної підготовки фахівців. Однією з найбільш важливих форм контролю знань та навичок майбутнього фахівця є випускна кваліфікаційна робота (дипломна робота). Підготовка та захист кваліфікаційної дипломної роботи на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти призначена для систематизації та закріплення здобувачем фахових знань і навичок, а також для об’єктивного контролю рівня його компетентностей щодо розв’язання типових завдань організаційної, управлінської, дослідницької, виконавчої та інших видів професійної і соціальної діяльності, які визначені освітньо-професійною програмою «Маркетинг» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг». Маркетинг – це галузь діяльності підприємства, що спрямована на дослідження потреб споживачів та їх задоволення найкращими у порівнянні з конкурентами способами. Маркетинг охоплює використання комплексу методів і інструментів, за допомогою яких підприємство вивчає ситуацію на ринку та впливає на ринок. Тому здобувачі, що завершують цикл навчання за освітньо-професійною програмою « Маркетинг» зі спеціальності 075 «Маркетинг» першого рівня (бакалавр), повинні добре знати та вміти використовувати маркетинговий інструментарій впливу на попит товарів та послуг, обґрунтовувати маркетингові заходи, що пропонуються, з точок зору досягнення стратегічних цілей організації та підвищення ефективності її функціонування. При виконанні кваліфікаційної (дипломної) роботи здобувач повинен продемонструвати теоретичні знання та практичні навички у розв’язанні завдань дослідження маркетингового середовища та розробки маркетингового комплексу для певної організації (підприємства, установи тощо). Ці методичні вказівки визначають вимоги до змісту, процесу виконання та процедури захисту кваліфікаційної роботи, а також критерії її оцінки. При цьому організація виконання та захисту роботи має забезпечити можливість об’єктивного та прозорого встановлення відповідності підготовки випускника вимогам, які висуває сфера його майбутньої професійної діяльності.Публікація Маркетингова діяльність підприємств(ТОВ "Оберіг", 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Васильцова, Світлана Олександрівна; Глухова, Світлана В'ячеславівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Ларка, Людмила Сергіївна; Літвиненко, Марія Владиславна; Максименко, Яна Анатоліївна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Чернобровкіна, Світлана ВіталіївнаУ підручнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Підручник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.Публікація Брендінг у маркетинговій діяльності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2013) Грабовенко, Є. В.; Косенко, Олександра ПетрівнаПублікація Стратегічні проблеми оновлення промислового виробництва України в сучасних умовах(Друкарня "Мадрид", 2020) Сударкіна, Світлана Петрівна; Ларка, Микола Іванович; Яковлев, А. І.; Косенко, Олександра Петрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ларка, Людмила Сергіївна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Глухова, Світлана Вячеславівна; Литвиненко, Марія Владиславна ; Кучина, С. Е.; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Усов, Максим АнатолійовичМонографія розглядає комплекс питань стратегічного планування процесу оновлення та відбудови промислового потенціалу України в сучасних умовах. Розглянуті теоретичні основи та засади стратегічного планування в промисловості взагалі та зокрема – окремі проблеми всього комплексу цього напряму планової роботи на різних рівнях, і особливо – на рівні самого промислового підприємства. Монографія базується на матеріалах науково-дослідної роботи, яка виконувалась на кафедрі економіки та маркетингу в період 2016-2019 роки на тему: "Проблеми оновлення промислового виробництва в Україні в сучасних умовах" К1701 № держреєстрації 117U004818. Монографія призначена для наукових робітників, викладачів, аспірантів, а також фахівців, які займаються проблемами розвитку та відродження промислового виробництва в Україні в сучасних умовах на новому техніко-технологічному рівні.