Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 13
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Рекламний менеджмент"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна
    При вивченні дисципліни увагу здобувачів зосереджено на прийнятті рішень щодо рекламної кампанії в усіх ланках рекламного бізнесу (рекламодавець — рекламна агенція —дослідницькі фірми —споживач), наводяться моделі поведінки споживачів і засоби кількісних (якісних) вимірювань упливу реклами на цільову аудиторію. Матеріал практичних занять пов’язує в єдине ціле концепції рекламного бізнесу, моделі поведінки споживачів, вимірювання результатів показу рекламного звернення та залежні від них рішення стосовно проведення рекламної кампанії, прогнозування її перебігу й дієвості рекламних заходів. Підкреслюється, що рекламний менеджмент розглядається в контексті маркетингу та загальної стратегії фірми-рекламодавця.
  • Ескіз
    Публікація
    Реклама як чинник впливу на конкурентоспроможність підприємства
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна; Самойлов, Олександр В.
  • Ескіз
    Публікація
    Світові тенденції розвитку рекламних комунікацій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Самойлов, Олександр В.; Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Ризики рекламного бізнесу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Струк, Дмитро М.; Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Ефективність рекламних кампаній у системі міжнародного маркетингу
    (Видавництво "Ліра-К", 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна; Самойлов, Олександр
  • Ескіз
    Публікація
    Рекламний менеджмент
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Романчик, Тетяна Володимирівна
    У тексті лекцій викладено теоретичні аспекти управління процесами планування, розроблення, впровадження рекламних компаній, контролю та регулювання їх ефктивності, а також розглядаються питання щодо типових помилок, які трапляються у практиці діяльності менеджерів з реклами. Розглянуто основні погляди на здійснення рекламної діяльності з точки зору різних учасників процесу: рекламодавця, рекламного агентства, споживача. Текст лекцій призначений для здобувачів закладів вищої освіти спеціальності "Маркетинг", може бути корисним для фахівців маркетингових відділів підприємств та рекламних агенств, які займаються розробкою та проведенням рекламних кампаній.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни "Рекламний менеджмент"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Романчик, Тетяна Володимирівна
    На сучасному етапі реклама перетворилася в окремий вид діяльності - рекламний бізнес. Запорукою його успіху, як і будь-якого іншого виду діяльності, є професійне управління. Стосовно до реклами таке управління можна визначити як рекламний менеджмент, що є головним чинником розвитку та ефективності реклами. Метою курсу є - знайомство майбутніх фахівців з основами теорії рекламного менеджменту, вивчення навичок і інструментальних засобів проведення досліджень, надання знань про методи й технології підготовки та організації рекламних кампаній, розкриття матеріалу, що торкається всіх аспектів управління сферою сучасної реклами. Завданнями курсу є: – вивчення основних напрямків рекламної діяльності підприємства; – оволодіння психологічними основами реклами; – освоєння методики планування рекламної кампанії; – вивчення специфіки рекламних досліджень на різних етапах кампанії; – відпрацювання вміння визначати цільову аудиторію реклами, розробляти концепцію рекламованого товару, стратегію і тактику рекламної кампанії; – оволодіння навичками створення ефективного рекламного звернення, вибору засобів розповсюдження рекламної інформації; – набуття вмінь аналізу ефективності реклами. Самостійна робота покликана поглибити і закріпити знання та навички, отримані здобувачами у ході аудиторних занять, виробити вміння вести активний пошук нових знань, працювати з навчальною, науковою та методичною літературою і правовими актами. Самостійна робота сприяє виробленню у здобувачів таких якостей як організованість, ретельність, творчість, винахідливість, оптимальне планування та використання свого робочого часу.
  • Ескіз
    Публікація
    Структура комплексу маркетингу у туризмі
    (2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Рекламний бізнес в умовах воєнного часу
    (2022) Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Місце стимулювання збуту у комунікаційній політиці підприємства
    (Національний фармацевтичний університет, 2019) Романчик, Тетяна Володимирівна; Зубков, Олександр Геннадійович