Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 15
  • Ескіз
    Публікація
    Нормативно-правова база та принципи сталого розвитку підприємства
    (Одеський національний технологічний університет, 2024) Ткачов, Максим Михайлович; Ткачова, Надія Петрівна
    В доповіді визначено, що реалізація концепції сталого розвитку на підприємстві потребує інтеграції економічних, екологічних та соціальних принципів у стратегію та операційну діяльність. Важливо дотримуватися міжнародних та національних нормативних вимог, забезпечуючи при цьому сталий розвиток бізнесу
  • Ескіз
    Публікація
    Концепція адаптивного маркетингу
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачова, Надія Петрівна
    Обґрунтовано, що концепція адаптивного маркетингу характеризується низкою принципових положень, до яких пропонується віднести наступні: предметом аналізу зовнішнього середовища є економічні та зовнішні загрози та можливості, які здатні вивести підприємство зі стану рівноваги; предметом аналізу внутрішнього середовища є проблемні ділянки, через які підприємство не здатне в теперішньому чи майбутньому часі перебувати в рівноважному стані з навколишнім середовищем; можливості, які має підприємство (потенціал для розвитку), та джерела отримання можливостей для розвитку; предметом управління є проекти, спрямовані на адаптацію підприємства, та ризики для підприємства, спричинені перетвореннями
  • Ескіз
    Публікація
    Просування туристичного бузнесу засобами інтернет-реклами
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачов, Максим Михайлович; Ткачова, Надія Петрівна
    Визначено, що використання мережі Інтернет є дуже показовим для сучасного туристичного бізнесу, оскільки з його допомогою туристичні підприємства можуть у найкоротші терміни сповіщати потенційних клієнтів про наявність турів, пропоновані маршрути подорожей та їх екскурсійне забезпечення, всілякі бонуси та знижки на обслуговування тощо. У зв'язку з важливістю цих аспектів туристичної діяльності, все більше число туристичних агентств використовують Мережу в рекламних цілей
  • Ескіз
    Публікація
    Можливості інтернет-реклами в сфері туризму
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачов, Максим Михайлович; Ткачова, Надія Петрівна
    Визначено, що туризм сьогодні - це глобальний комп'ютеризований бізнес за участю великих авіакомпаній, міжнародних готельних мереж і туристичних корпорацій, успішне функціонування якого неможливо уявити без використання інтернет-реклами. Успішна розробка і використання його основних видів (контекстний, банерний, поштовий) дає можливість задовольнити рекламні потреби учасників туристичного ринку зі значною економією часу і коштів, дає можливість туристичним агентствам-рекламодавцям.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингове забезпечення туристичних послуг
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачова, Надія Петрівна
    Обґрунтовано, що ефективна маркетингова програма на ринку туризму включає в себе такі елементи. Ретельне вивчення ринку туристичних послуг, ідентифікація цільової аудиторії, оцінка попиту, аналіз конкурентів і визначення унікальності вашої пропозиції. Розроблення унікальної позиції бренду, яка виділяє вас серед інших учасників ринку та привертає увагу цільової аудиторії. Розроблення привабливих турпрограм, пакетів або послуг, які відповідають потребам вашої цільової аудиторії.
  • Ескіз
    Публікація
    Форми протидії недобросовісній конкуренції в міжнародному бізнес-плануванні
    (Інтерсервіс, 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Олександр Петрович
    Доведено, що недобросовісна конкуренція у міжнародному бізнес-плануванні відноситься до ситуацій, коли компанії використовують неправомірні або неетичні методи для отримання переваги на ринку. При цьому представники компанії пропонують товари або послуги за непропорційно низькими цінами, які нижчі, ніж їх вартість, з метою витіснення конкурентів або заволодіння ринком. Займаються розповсюдженням неправдивої чи маніпульованої інформації про продукти чи послуги, щоб здати їх вигідніше для власного бізнесу або зіпсувати репутацію конкурентів.
  • Ескіз
    Публікація
    Історія та традиції ярмарковового руху в Україні
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    У дослідженні розглянуто роль ярмарок у туризмі та подорожах як для місцевих мешканців, так і для туристів з інших регіонів або країн. Визначено, що ярмарки є важливими туристичними атракціями, що привертають відвідувачів, сприяють економічному розвитку місцевих громад, сприяють культурному обміну та збереженню традицій та культурної спадщини. Робота розкриває вплив ярмарок на розвиток туризму, їхню роль у підвищенні економічного потенціалу регіонів та стимулюванні підприємництва. Висвітлено також значення ярмарок як платформи для культурного обміну та просування туристичних атракцій.
  • Ескіз
    Публікація
    Методична сутність комерційного потенціалу технологій в системі управління інтелектуальною власністю
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Князь, Святослав Володимирович; Ткачова, Надія Петрівна; Косенко, Андрій Васильович
    Стаття присвячена дослідженню впливу факторів, що визначають конкурентоспроможність окремих підприємств і країн в умовах ринкової економіки. Проаналізовано зміну пріоритетів у різні періоди розвитку економіки. На етапі індустріальної економіки пріоритетом в досягненні конкурентних переваг були основні фактори виробництва: праця і природні ресурси, капітал. Наступний етап ринкової конкуренції пов'язаний з інвестуванням. Залучення іноземних і вітчизняних інвестицій забезпечило компаніям і державам досягнення конкурентних переваг. Головним завданням було створення сприятливих умов для інвестицій. У сучасній економіці роль основних факторів виробництва, а також інвестицій залишається важливим критерієм конкурентоспроможності. У той же час відбувається перехід на принципово нові технології, засновані на інформації як найважливішому ресурсі. З'являється нова галузь економіки, пов'язана з цифровими технологіями прийому, передачі та обробки інформації. Перехід на цифрові технології супроводжується змінами в бізнес-середовищі. Конкурентоспроможність компаній в цифровій економіці залежить від конкурентоспроможності на світовому ринку. Змінюється структура робочої сили. На конкурентоспроможність компаній впливає якість працівників, зайнятих на виробництві. Йде боротьба за висококваліфіковані кадри. На сучасному етапі інновації стають основним фактором конкурентоспроможності як окремих підприємств, так і країн в цілому. Українські промислові підприємства, зіткнувшись з кризовими явищами і проблемами впровадження інновацій та інноваційних технологій у своє виробництво, змушені самостійно шукати нові шляхи інноваційного розвитку підприємства, створюючи нові виробничі кластери "виробничих комплексів" для вирішення найосновнішої проблеми повної модернізації їх виробництва, а тому закономірності такого явища, як формування "виробничих комплексів", вимагають його всебічності. Дослідження. У даній роботі сформульовані основні закономірності формування "виробничих комплексів", де ланкою є інновації, як особливий фактор підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств, але в складі "виробничого комплексу". Проведено аналіз наукових досліджень у сфері інноваційної сфери економіки в частині вивчення закономірностей формування "виробничих комплексів", зроблено висновки про відсутність концепції інноваційного розвитку "виробничих комплексів", запропоновано концепцію інноваційного розвитку "виробничих комплексів" в нашій країні.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування дорожної карти впровадження інтернету речей та маркетингу в агропромисловому комплексі
    (Полтавський державний аграрний університет, 2022) Косенко, Софія Андріївна; Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що завдяки реалізації «дорожньої карти» близько третини підприємств агропромислового комплексу використовуватимуть Інтернет речей та його маркетингове забезпечення у виробничо-господарській діяльності.
  • Ескіз
    Публікація
    Сили притягання і поштовху міжнародного маркетингу
    (Уманський національний університет садівництва, 2022) Ткачова, Надія Петрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що управління експортом і міжнародний маркетинг тісно пов'язані, але відрізняються. Управління експортом передбачає лише управління міжнародною торгівлею з країни перебування (експортера) до країни-гостя (імпортера). Це обмежується управлінням потоком товарів або послуг. У той час як міжнародний маркетинг - це всеосяжний і інтегрований термін, який також охоплює експорт продукції.