Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 89
  • Ескіз
    Документ
    Цифровізація як засіб ведення навчального процесу на територіях, що межують з зоною бойових дій
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Окреслено переваги і проблемні аспекти цифровізації навчального процесу в регіонах України, що знаходяться в зоні бойових дій.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості використання слів-тригерів у рекламних оголошеннях соціальних мереж
    (Одеська політехніка. ТЕС, 2024) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Коломієць, Артем Олександрович
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингове забезпечення виробничих процесів
    (Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2024) Косенко, Євген Анатолійович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Маркетингове забезпечення виробничих процесів - це комплекс заходів і стратегій, спрямованих на оптимізацію та покращення ефективності виробничих діяльностей з урахуванням потреб і вимог ринку. Основна мета такого підходу полягає в забезпеченні високої якості продукції, збільшенні конкурентоспроможності компанії та задоволенні потреб споживачів.
  • Ескіз
    Публікація
    Університети як елементи інфраструктури ринку знань і інноваційної інфраструктури
    (Візаві, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Розкрита роль університетів як елементів інфраструктури ринку знань і, одночасно, елементів інноваційної інфраструктури.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління маркетинговими ризиками комерціалізації радикальних інновацій на етапі формування первинного попиту
    (Державний університет "Одеська політехніка", 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Розроблено методичні засади управління ризиками комерціалізації радикальних інновацій на етапі формування первинного попиту. Розкрито їх сутність і спонукальні причини прояву. Запропоновано підходи до зниження рівня ідентифікованих ризиків: підвищення рівня споживчої готовності цільових споживачів –для ризику несприйняття інновацій; удосконалення системи мотивації чи коригування складу суб’єктів інноваційного процесу –для ризику інноваційної неготовності
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми і перспективи дистанційного навчання в умовах повоєнного відновлення і технологічних трансформацій економіки України
    (ФОП Лібуркіна Л. М., 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Семенютін, Артем О.
    Стаття присвячена визначенню актуальних проблем і перспектив розвитку дистанційного навчання в умовах повоєнного відновлення та інноваційного зростання національної економіки України з урахуванням технологічних трансформацій, спричинених упровадженням цифрових технологій четвертої промислової революції. Виконано групування визначених проблем за причинами їх прояву: породжені війною, які обмежують чи унеможливлюють навчання студентів/слухачів у аудиторіях; породжені змінами на ринку праці під впливом цифрових технологій четвертої промислової революції; породжені необхідністю адаптації закладів вищої освіти до зміни умов зовнішнього макро- та мікросередовища. Окреслено важливу роль дистанційного навчання у вирішенні кожної із зазначених груп проблем. Виконано SWOT-аналіз перспектив і проблем розвитку дистанційного навчання в Україні в умовах війни та повоєнного відновлення. Проведено кількісне оцінювання факторів впливу зовнішнього та внутрішнього середовища, відповідно: ринкових можливостей і загроз, сильних і слабких сторін дистанційного навчання. Результати оцінювання можуть бути використані як інформаційно-аналітичне забезпечення для обґрунтування стратегій розвитку дистанційного навчання в системі вищої світи України. Запропоновано рекомендації щодо напрямів удосконалення дистанційного навчання в повоєнній Україні в розрізі окремих його характеристик у контексті адаптації до умов четвертої промислової революції та формування цифрової економіки. Результати дослідження поглиблюють засадничі аспекти менеджменту вищої освіти, зокрема з позицій удосконалення підходів до вибору пріоритетних траєкторій розвитку дистанційного навчання на засадах його цифровізації для вирішення актуальних проблем кадрового забезпечення повоєнного відновлення та інноваційного розвитку економіки України в умовах технологічних трансформацій, спричинених четвертою промисловою революцією.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинг у соціальних мережах: стратегічний підхід до підтримки бізнесу
    (Видавництво "Ліра-К", 2024) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Коломієць, Артем Олександрович
  • Ескіз
    Публікація
    Механізм комерціалізації інноваційної продукції промислового підприємства
    (Триторія, 2020) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Райко, Діана Валеріївна; Мельник, Ю. В.; Грищенко, Олена Федорівна
  • Ескіз
    Публікація
    Характеристика програмно-апаратного комплексу ЕТС для електронної торгівлі необробленою деревиною
    (Херсонський державний аграрний університет, 2020) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Смоляр, Ю. Ю.
  • Ескіз
    Публікація
    Ефективність вебінарної воронки продажів для генерації клієнтів онлайн-шкіл
    (Національний фармацевтичний університет, 2024) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Коломієць, Артем Олександрович