Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
173 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Публікація Креативна та економічна природа інтелектуальної власності в епоху високотехнологічного контенту(ТОВ "Юридична компания "Юрсервіс", 2022) Маслак, Ольга Іванівна; Маслак, Марія Володимирівна; Яковенко, Ярослава ЮріївнаПублікація Удосконалення інструментарію оцінки та аналізу підприємницької діяльності туристичного підприємства(2019) Сергієнко, Олена Андріанівна; Баранова, Валерія Вадимівна; Шеянова, Еліна ДмитрівнаРобота присвячена розробленню комплексного інструментарію удосконалення підприємницької діяльності туристичного підприємства, впровадження якого дасть змогу оцінити рівень конкурентоспроможності підприємства; спрогнозувати попит на послуги туристичної фірми; визначити суттєві фактори впливу на попит туристичної фірми; визначити групи споживачів та обрати цільові сегменти ринку; розробити комплекс рекомендацій щодо вибору підприємницької стратегії туристичного маркетингу. Результати дослідження можуть бути використані на рівні крупних, середніх та малих підприємств. Завдяки розробленому інструментарію туристичне підприємство отримає обґрунтовану оцінку розпізнавання класу клієнта, що дасть змогу пропонувати залежно від ситуації розроблені саме для нього туристичні тури та можливі знижки й акції. Виходячи з проведеного дослідження та реалізації запропонованого інструментарію, скоригована головна мета розвитку рівня підприємництва туристичного підприємства з урахуванням сучасних умов, що полягає у збільшенні частки ринку та покращенні своєї позиції відносно головних конкурентів. Результати можуть бути впроваджені для вдосконалення маркетингової стратегії та розвитку туристичного підприємства.Публікація Вплив соціальних мереж на ухвалення рішень про покупку споживачами(ФОП Шпак В. Б., 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Лучинський, Максим ВолодимировичДокумент Маркетингове забезпечення розвитку туризму в Україні(Полтавський державний аграрний університет, 2024) Косенко, Софія АндріївнаДоведено, що дослідження ринку є основою для розробки ефективних маркетингових стратегій та програм, спрямованих на просування туристичного продукту України як в міжнародному, так і внутрішньому туристичних ринках. Пропоновані компоненти маркетингу разом утворюють теоретико-методичну базу для розвитку туризму в Україні за допомогою маркетингових інструментів та стратегій.Публікація Конспект лекцій з дисципліни "Маркетингові дослідження"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-08) Ларка, Людмила СергіївнаВ конспекті лекцій наведено теоретичний матеріал дисципліни "Маркетингові дослідження". До складу першого модуля входять теми, які висвітлюють загальнотеоретичні аспекти планування та організації маркетингових досліджень на підприємствах в сучасних ринкових умовах. Теми лекцій, які утворюють другий модуль, відображають специфіку проведення окремих видів маркетингових досліджень.Публікація Конспект лекцій з дисципліни "Управління результативністю маркетингової діяльності"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-08) Ларка, Людмила СергіївнаКонспект лекцій з дисципліни «Управління результативністю маркетингової діяльності» розроблено згідно освітньо-професійній програмі зі спеціальності 075 «Маркетинг». Дисципліна «Управління результативністю маркетингової діяльності» спрямована на формування знань та вмінь, необхідних для досягнення цільових показників ефективності маркетингової діяльності. В ході вивчення дисципліни здобувачі ознайомлюються з принципами результативного управління маркетингової діяльності, технологією SMART-оцінювання маркетингових цілей підприємства, алгоритмом проведення маркетингової ревізії, застосування бенчмаркінгового аналізу в управлінні результативністю маркетингової діяльності.Публікація Методичні рекомендації до практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни "Управління результативністю маркетингової діяльності"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-08) Ларка, Людмила СергіївнаМетодичні рекомендації складаються з трьох частин: рекомендації щодо практичних занять, рекомендації щодо самостійної роботи та рекомендації щодо виконання індивідуального завдання. Рекомендації щодо практичних занять представлені у вигляді детального плану заняття, що дозволяє акцентувати увагу здобувачів на ключові моменти теми практичного заняття. Обговорення заданих тем під час практичних занять дозволяє здобувачам відпрацювати навички ведення наукового диспуту, обґрунтовувати власну точку зору, прислухатися до конструктивної критики. Теми практичних занять відповідають силабусу дисципліни «Управління результативністю маркетингової діяльності». Рекомендації щодо самостійної роботи містять завдання для самостійного виконання та тести, виконання яких дозволяє здобувачам освіти закріпити матеріал лекційних та практичних занять.Публікація Вплив маркетингу на ефективність виробничих процесів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бур'ян, Олег Олексійович; Лучинський, Максим Володимирович; Косенко, Олександра ПетрівнаВизначено, що маркетингові дослідження дозволяють зрозуміти попит на продукцію і послуги компанії. Правильний аналіз попиту дозволяє підприємству здійснювати точніший прогноз виробництва, уникати недостатнього виробництва продукції або перепродукції, і відповідно планувати ресурси.Публікація Мережеві систем лояльності як інструмент підвищення конкурентоспроможності в товарному бізнесі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Лучинський, Максим ВолодимировичПублікація Складові програми маркетингу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Лялько, Кирило Андрійович; Оборіна, Анастасія Юріївна; Косенко, Олександра Петрівна