Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD) : міжнародна науково-практична конференція
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31502
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Публікація Вплив маркетингу на ефективність виробничих процесів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бур'ян, Олег Олексійович; Лучинський, Максим Володимирович; Косенко, Олександра ПетрівнаВизначено, що маркетингові дослідження дозволяють зрозуміти попит на продукцію і послуги компанії. Правильний аналіз попиту дозволяє підприємству здійснювати точніший прогноз виробництва, уникати недостатнього виробництва продукції або перепродукції, і відповідно планувати ресурси.Публікація Мережеві систем лояльності як інструмент підвищення конкурентоспроможності в товарному бізнесі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Олександра Петрівна; Лучинський, Максим ВолодимировичПублікація Маркетинг в соціальних мережах(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Шеін, Олексій Сергійович; Косенко, Олександра ПетрівнаДоведено, що маркетинг в соціальних мережах надає брендам можливість будувати активні спільноти, залучати увагу і створювати стійкі dзаємовідносини з клієнтами. Він є ефективним інструментом для розвитку бізнесу в цифровій епохи, але вимагає системного підходу, творчості та постійного вдосконаленняПублікація Складові програми маркетингу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Лялько, Кирило Андрійович; Оборіна, Анастасія Юріївна; Косенко, Олександра ПетрівнаПублікація Цифровізація маркетингових досліджень в умовах воєнного стану(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Коломоєць, Анастасія; Аксьонов, Денис; Ларка, Людмила СергіївнаДосліджено вплив воєнного стану в Україні на темпи цифоровізації маркетингової діяльності. Визначено метрики маркетингової діяльності на етапі діагностування проблеми маркетингового дослідження. Обґрунтовано доцільність проведення онлайн досліджень за умов воєнного стану. Показані можливості мінімізації інформаційних ризиків за рахунок інструментів цифрового маркетингуДокумент Проблеми просування металургійної продукції(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Ширяєва, Наталя Володимирівна; Заіченко, Інна МаксимівнаДокумент Управління брендом сучасного підприємства(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Шептуха, О. М.; Лаптєва, А. Ю.Документ Актуальність маркетингового планування(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Павленко, Є. Ю.Публікація Контролінг в системі стратегічного маркетингу(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Мірошник, Марія Володимирівна; Ткачук, В. Е.Документ Екомаркетинг на ПрАТ"МЗМВ "Оскар"(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Грезіна, М. Р.; Другова, Олена Сергіївна